alishakusx schreef: Jaa het lijk. Me echt super leuk ! Op mijn iPad maak ik altijd layouts voor mijn eigen site die ik had dan, maar nu niks meer mee doe, en het lijkt me gewoon super leuk om te doen geen idee waarom
Lefacumis schreef: Op het moment heb ik een laptop die niks kan downloaden. Dus gebruik ik een afgekakte site waar ik mijn layouts probeer te maken. Maar idk het lijkt me echt heel erg leuk maar op het moment is het kinda onmogelijk, en dat is ook precies hetzelfde met ct. En daar baal ik zo van he ;c