Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Noettels trutht anoniem!
Anoniem
Minister of Pop



als je vraagt om iemand zen mening dat is het soms normaal dat die negatief is he, het is hun mening <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>


Weet ik, maar omdat ik er een groot aantal positief heb gehad valt dit tegen

niet  iedereen kan dezelfde mening over je hebben eh ^^
maar ik snap wel dat het niet leuk is te horen <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Dank je
Anoniem
Wereldberoemd



x

Ilse, ik wil jou als BFF omfg.

Wow, dat is een goed teken hahahaha. 
noettels
Karaoke-ster



c:

Jaimy srsly, naast Alice en mijn BFF's ben je als een geweldige zus voor me, ik kan altijd bij je terecht en je geeft geweldig advies, daarnaast voel ik me altijd thuis bij je en dat heb ik niet snel. Je bent een geweldig persoon en mocht je ooit problemen hebben of iets anders dan ben ik daar voor je.
xAnna
Straatmuzikant



c:
noettels
Karaoke-ster



c:

J bent echt een geweldig persoon, als er iemand was die ik die smt badge had gegunt was jij het wel! <3
Laryanue
Karaoke-ster



ok

Ik ken je nog van vroeger, ik voel me echt heel thuis bij jou en ik krijg een zus gevoel bij jou. (:

damn wtf haha, nu wil ik weten wie je bent XD
want ik ben met niemand close haha XD

Ik wil ook weten wie ze is. ;o
Anoniem
Straatmuzikant



c:

Jaimy srsly, naast Alice en mijn BFF's ben je als een geweldige zus voor me, ik kan altijd bij je terecht en je geeft geweldig advies, daarnaast voel ik me altijd thuis bij je en dat heb ik niet snel. Je bent een geweldig persoon en mocht je ooit problemen hebben of iets anders dan ben ik daar voor je.

Ok dan weet nu iedereen wie je bent ahahaha. Ja nee maar ik sta met liefde voor je klaar en weet dat jij t ook voor mij zou doen so yeah hehe, ur great (:
Anoniem
Internationale ster



meh je kent me dus niet :c
Laryanue
Karaoke-ster



Mehh, ik ben nieuwsgierig naar wie je bent, ik heb zo'n gevoel but I'm not sure. ;c
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ken je nog van vroeger, ik voel me echt heel thuis bij jou en ik krijg een zus gevoel bij jou. (:

damn wtf haha, nu wil ik weten wie je bent XD
want ik ben met niemand close haha XD

Ik wil ook weten wie ze is. ;o

Hahahaha ahw. Op dit soort momenten is moderator zijn echt leuk ghehe. :$
noettels
Karaoke-ster



meh je kent me dus niet :c

Oh sorry niet gezien maar je bent een geweldig persoon!
noettels
Karaoke-ster



damn wtf haha, nu wil ik weten wie je bent XD
want ik ben met niemand close haha XD

Ik wil ook weten wie ze is. ;o

Hahahaha ahw. Op dit soort momenten is moderator zijn echt leuk ghehe. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Verdorie Ilse niet verklappen. :$
Laryanue
Karaoke-ster



damn wtf haha, nu wil ik weten wie je bent XD
want ik ben met niemand close haha XD

Ik wil ook weten wie ze is. ;o

Hahahaha ahw. Op dit soort momenten is moderator zijn echt leuk ghehe. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Ik denk het ergens te weten but jdfiajgoisdga;soi
noettels
Karaoke-ster



Mehh, ik ben nieuwsgierig naar wie je bent, ik heb zo'n gevoel but I'm not sure. ;c

Je mag best raden via de mail.
xAnna
Straatmuzikant



c:

J bent echt een geweldig persoon, als er iemand was die ik die smt badge had gegunt was jij het wel! <3

Awhh dankje!! c:
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste