Felicia schreef:
Dank je
Elise schreef:
niet iedereen kan dezelfde mening over je hebben eh ^^
maar ik snap wel dat het niet leuk is te horen
Felicia schreef:
Weet ik, maar omdat ik er een groot aantal positief heb gehad valt dit tegen
Elise schreef:
als je vraagt om iemand zen mening dat is het soms normaal dat die negatief is he, het is hun mening
als je vraagt om iemand zen mening dat is het soms normaal dat die negatief is he, het is hun mening

Weet ik, maar omdat ik er een groot aantal positief heb gehad valt dit tegen
niet iedereen kan dezelfde mening over je hebben eh ^^
maar ik snap wel dat het niet leuk is te horen

Dank je


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
