Arya schreef:
k heb wel zin om een 2000 woorden verhaal te lezen ^^
Tim schreef:
idd, anders had ik een verhaal gemaakt dat echt werkelijk nergens op slaat maar wel spannend is, en ik heb geen zin om een 2000 woorden verhaal te schrijven.
Angel schreef:
Ik doe niet mee, haha luiheid. Anders deed ik het wel. ♥
Ik doe niet mee, haha luiheid. Anders deed ik het wel. ♥
idd, anders had ik een verhaal gemaakt dat echt werkelijk nergens op slaat maar wel spannend is, en ik heb geen zin om een 2000 woorden verhaal te schrijven.
k heb wel zin om een 2000 woorden verhaal te lezen ^^


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18
