Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Hoever zijn jullie met jullie roodkapje
Anoniem
Internationale ster



Ik doe niet mee, haha luiheid. Anders deed ik het wel. ♥

idd, anders had ik een verhaal gemaakt dat echt werkelijk nergens op slaat maar wel spannend is, en ik heb geen zin om een 2000 woorden verhaal te schrijven.

k heb wel zin om een 2000 woorden verhaal te lezen ^^
Anoniem
Internationale ster



Ik heb het begin, haha. 

yeahhh ^^
Anoniem
YouTube-ster



Ik heb het begin, haha. 

yeahhh ^^

Het is echt super moeilijk om alles te omschrijven maar ik wil er dit keer heel wat details en zo in gooien, haha. Ik heb tot de 12de toch? 
Anoniem
YouTube-ster



En ze hoeft niet 'roodkapje' te heten zolang het maar een meisje in rood is toch? haha
Anoniem
Internationale ster



Ik heb het begin, haha. 

yeahhh ^^

Het is echt super moeilijk om alles te omschrijven maar ik wil er dit keer heel wat details en zo in gooien, haha. Ik heb tot de 12de toch? 

Jup!
Anoniem
Internationale ster



En ze hoeft niet 'roodkapje' te heten zolang het maar een meisje in rood is toch? haha

jup!
Anoniem
Internationale ster



No inspiration and shit

go get some -you can go read my blog about the path, it might help you-

I will, thank you dear.

You're welcome ^^
Anoniem
YouTube-ster



Omkad, ik heb hem gewoon in één keer afgemaakt, haha. Ik ben trots op mijzelf c': 
Marissa
Internationale ster



Ik had wel iets, maar dat is te... weird... echt veelste weird...
Anoniem
YouTube-ster



Ik had wel iets, maar dat is te... weird... echt veelste weird...

Dat van mij is ook weird, haha
Anoniem
Internationale ster



Ik had wel iets, maar dat is te... weird... echt veelste weird...

Oeh das juist leuk hahahah
Anoniem
Internationale ster



@envy: ik ga hem nog niet openen hoor,  dat doe ik thuis haha dan vergeet ik hem niet xd
Anna
YouTube-ster



Doe niet mee

Anoniem
Internationale ster



Jullie hebben tot vanavond 23:00 uur de tijd!
Anoniem
Internationale ster



Jullie hebben nog een uur woot
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: