Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Wie mag ik interviewen? Die een leuke hobby..
Account verwijderd




VP
Turnen
Kickboxen
Woord
Tekenen
Lezen
Schrijven
Knutselen
Fotograferen
Gamen
Bakken
Laptoppen
Mensen helpen 
Piano spelen. (Ik heb het niet geleerd van als hobby, maar van mijzelf)
Zingen. ^^


 je iets interessant vind zeg ik er wel wat meer over.
Anoniem
Queen of Queens



VP, kickboxen, turnen en woord. Als je iets interessant vind zeg ik er wel wat meer over. 

kickboxen dat hoor ik niet vak.
Anoniem
Queen of Queens



oja ik heb nog een hobby

youtube filmpjes opnemen

Waar over?
Marissa
Internationale ster



Hmm, een van deze dingen interessant genoeg?

-Tekenen
-Lezen
-Schrijven
-Knutselen
-Haken
-Kletsen/Sociaal zijn
-Fotograferen
-Designen
-Gamen
-Bakken
-Nieuwe dingen ontdekken
-Nieuwe dingen leren
-Tv kijken
-Laptoppen
-Mensen helpen

En ik vergeet nog wel wat, dus dit lijstje kan langer worden...

O kijk hier heb ik iets aan HAHAH meerder keuzes! <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Ik heb te veel hobby's, oops
Account verwijderd




VP, kickboxen, turnen en woord. Als je iets interessant vind zeg ik er wel wat meer over. 

kickboxen dat hoor ik niet vak.

Ik heb het even aangepast. Nu kan je meer vinden. 
Anoniem
Queen of Queens



oja ik heb nog een hobby

youtube filmpjes opnemen

Waar over?

van alles

shoplogs, tags, vlogs, etc

Mmmm heb je ook voorbeelden?
Anoniem
Queen of Queens



VP
Turnen
Kickboxen
Woord
Tekenen
Lezen
Schrijven
Knutselen
Fotograferen
Gamen
Bakken
Laptoppen
Mensen helpen 
Piano spelen. (Ik heb het niet geleerd van als hobby, maar van mijzelf)
Zingen. ^^


 je iets interessant vind zeg ik er wel wat meer over.

kickboxen still xD en woord.
Anoniem
Queen of Queens



van alles

shoplogs, tags, vlogs, etc

Mmmm heb je ook voorbeelden?

t zijn filmpjes van mezelf dus ga die nie hier op gooie HAHAHA

maar je kan voorbeeld nemen aan teskuh of beautygloss

Stel als ik je interview zou jij ze dan wel laten zien ook al ben je het zelf of niet?
Account verwijderd




VP
Turnen
Kickboxen
Woord
Tekenen
Lezen
Schrijven
Knutselen
Fotograferen
Gamen
Bakken
Laptoppen
Mensen helpen 
Piano spelen. (Ik heb het niet geleerd van als hobby, maar van mijzelf)
Zingen. ^^


 je iets interessant vind zeg ik er wel wat meer over.

kickboxen still xD en woord.

Hehe. ^^
Account verwijderd




VP
Turnen
Kickboxen
Woord
Tekenen
Lezen
Schrijven
Knutselen
Fotograferen
Gamen
Bakken
Laptoppen
Mensen helpen 
Piano spelen. (Ik heb het niet geleerd van als hobby, maar van mijzelf)
Zingen. ^^


 je iets interessant vind zeg ik er wel wat meer over.

kickboxen still xD en woord.

Hehe. ^^

Moet ik er iets over zeggen dan? Dan kan je zien of je het goed genoeg vind. 
Anoniem
Queen of Queens



VP
Turnen
Kickboxen
Woord
Tekenen
Lezen
Schrijven
Knutselen
Fotograferen
Gamen
Bakken
Laptoppen
Mensen helpen 
Piano spelen. (Ik heb het niet geleerd van als hobby, maar van mijzelf)
Zingen. ^^


 je iets interessant vind zeg ik er wel wat meer over.

kickboxen still xD en woord.

Hehe. ^^

Vertel maar. :p
Anoniem
Queen of Queens



kickboxen still xD en woord.

Hehe. ^^

Moet ik er iets over zeggen dan? Dan kan je zien of je het goed genoeg vind. 

Ja vertel maar. :)
Anoniem
Queen of Queens



Mijn hobby is dansen en ik dans sinds ik 4 was dat was mijn hobby, oja toen stopte ik e ging ik hockeyen maar dat is nooit mn hobby geweest

Waarom stopte jij dan met dansen om te hockeyen? 
Account verwijderd




Kickboxen:
Bij Kickboxen mag je zowel je handen als je voeten gebruiken. Kickboxen doe je in een soort ring. Kickboxen is niet zoals gewoon boxen. Bij kickboxen mag je dus je handen EN voeten gebruiken en het is ook niet de bedoeling om iemand neer te slagen tot hij/zij echt veel pijn heeft, wat bij boxen wel kan gebeuren. Nou ja, het gebeurt bij kickboxen ook wel eens, maar niet echt bij onze bond. Je hebt dus verschillende wedstrijdvormen. Deze haal ik even van Wikipedia, ik ken ze niet vanbuiten.
  • Het semi-contact (pointsfighting): Het is de bedoeling te scoren door trap- en stoottechnieken. Een trap op het hoofd is twee punten waard, een gesprongen trap naar het hoofd drie punten, een trap naar het lichaam een punt en een gesprongen trap naar het lichaam twee punten. Elke stoot is een punt waard. Telkens als er een punt behaald wordt, wordt de wedstrijd stilgelegd.
  • Het light-contact (continuous): Er worden punten behaald door middel van trappen en stoten en continu doorvechten tot de vooropgestelde tijd en het aantal rondes voorbij is. De wedstrijd wordt slechts af en toe stilgelegd wanneer er een foute techniek gebeurt (waarschuwing of minpunt) gegeven wordt. De winnaar is diegene met het meeste aantal punten aan het einde van het gevecht, of wanneer er een knock-out plaatsvindt.
  • Het full-contact: Bijna hetzelfde als light-contact, enkel gaat het er hier meestal iets harder aan toe. Knock-outs zijn meer frequent.
  • Forms/kata's: Alleen een oefening die beoordeeld wordt door een jury. Degene met de meeste punten wint.
Ik doe dit graag omdat ik me dan kan uitleven. Ik kan al mijn depressies eruit slaan wat best wel handig is. Ook vind ik het leuk dat je hier niet perse iets hoeft te breken om te verliezen. Anders zou ik het nogal te hard vinden. 
Woord
Woord is net zoals acteren. In de lagere graad gaat het meestal om articulatie etc. In de middelbare graad ga je meer doen aan toneel. Dus drama. In woord doe je veel aan toneeltjes. Erg leuk. Dialogen en monologen doen we dus veel. Tegen het examen moet je ook zeker een dialoog (dat is met 2 of meer) en een monoloog (dat is alleen, dus gewoon een tekstje dat je moet vertellen) doen. Daarbij doe je dan ook nog iets dat je leerkracht dan opgeeft. Dat kan verschillend zijn. Sommigen denken dat je bij woord veel van buiten moet leren. Ja, dat is ook zo, maar het is heus niet zo moeilijk. De teksten zijn erg makkelijk en na een paar keer oefenen kan je het wel. Je moet wel letten op je articulatie en hoe je het speelt.
Waarom ik het leuk vind: Ik vind het leuk omdat ik graag acteer. Ik vind het heel erg leuk om toneel te spelen. Meestal is het ook erg gezellig in de les.
Anoniem
YouTube-ster



Mijn hobby's zijn: paardrijden, kitesurfen, snowboarden, kickboksen,dansem, zingen em de rest kun je eigenlijk opk wel op mijn profiel zien. Omdat: ik heel veel hobby's heb waa rwaarschijnlijk wel iets bij zit dat je leuk vind en ik vind intervieuws leuk
Mail maar als je wilt intervieuwen (reageer misschien later door projectweek en ben bij me vader dus dan moet het op me mob)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste