Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Wout terug
Wout terug als NTer
Anoniem
Straatmuzikant



Ik bedoel voor functies. Daarbij doe ik gewoon wat er op dit topic gevraagd wordt.

Iedereen verdiend een tweede kans om zijn fouten op te pakken.

Klopt, maar hij heeft al meerdere kansen gehad. Mja, sommige mensen zijn nou eenmaal favoriet en krijgen meer geloof en kansen als ze spijt hebben.

Jij kreeg ook meerdere kansen om blogger te worden, maar toen was het niet erg? En nu wel? Beetje hypocriet, vind ik.
Anoniem
Playback-ster



nou dan

nu zeggen wij toch ook niet

OH NEE JIJ WORD T NIET MEER DAT IS ONEERLIJK HOOR..

Laat hem dan lekker wachten tot verkiezingen, dat is pas eerlijk, dat heb ik tenslotte ook gedaan <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Kan ie nog jaren wachten

jamie doe effe een artikel voor 1 nieuwe nt'er PLS sad
Anoniem
Playback-ster



Klopt, maar hij heeft al meerdere kansen gehad. Mja, sommige mensen zijn nou eenmaal favoriet en krijgen meer geloof en kansen als ze spijt hebben.

Ik ben nooit een favoriet geweest? <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'> Ja oke, bij Emma inderdaad ja maar hoeverre ik weet niet bij Kaj en Lianne? XD

En hoezo heb ik meerdere kansen gehad? <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'> Je mag het me ook mailen tho, want ik heb geen idee wat je bedoelt sad

Ik wil je best mailen, but ik wil geen ruzie. Ik heb net al gezegd dat de straf onterecht was, but daar leest iedereen weer overheen. x3

Oh neeee ik vraag me gewoon af wat je bedoelt met die kansen XD
Anoniem
Straatmuzikant



Dat is bij mij al gebeurd en ik heb nul seconden gejankt en ik werk er hard voor hem terug te krijgen

nou dan

nu zeggen wij toch ook niet

OH NEE JIJ WORD T NIET MEER DAT IS ONEERLIJK HOOR..

Laat hem dan lekker wachten tot verkiezingen, dat is pas eerlijk, dat heb ik tenslotte ook gedaan <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

dat jij dat deed betekent niet dat anderen het ook moeten doen
Anoniem
Playback-ster



niet zo gemeen iedereen keep the peaceeeeeeeee
Anoniem
YouTube-ster



Wout heeft iets gedaan, wat niet mocht niet kon en Lianne teleurstelde, en ik zou ook teleurgesteld zijn, maar ja, zijn artikels waren gewoon fapsome. Maar ik zou wel snappen dat zijn functies zijn afgepakt voor het geval het eens nog een zou gebeuren, maar een TO zou toch ook wel voldoende zijn? Dan zou hij zijn lesje toch wel geleerd hebben?
Iedereen verdiend een 2e kans toch? En ze hebben Wout niet voor niets als NT'er kiezen, want hij voegt iets toe aan het team. En zonder hem is het team niet compleet en verliezen ze echt iets.

Maar ja gebeurd is gebeurd maar ik blijf hopen dat Lianne nog van gedachten veranderd.

#YOLO #Pray4Wout #BringBackOurWout #Wout4NT
Anoniem
Straatmuzikant



Klopt, maar hij heeft al meerdere kansen gehad. Mja, sommige mensen zijn nou eenmaal favoriet en krijgen meer geloof en kansen als ze spijt hebben.

Jij kreeg ook meerdere kansen om blogger te worden, maar toen was het niet erg? En nu wel? Beetje hypocriet, vind ik.

Hierover heb ik me net al uitgelaten en als je niet tegen een nee kan, dan geen topic aanmaken als nt.

Ik heb niet eens deze topic gemaakt, en ik kan tegen een nee. Ik vind je argumenten gewoon zwak.
Anoniem
Straatmuzikant



Hij heeft misbruik gemaakt van EEN functie, dus het is logisch dat hij ze dan allemaal verliest vind ik.

stel je eens voor je bent designer, moderator en nieuwsteam

je hebt precies hetzelfde gedaan als wout op de nieuwsteam account

al je functies werden afgenomen door lianne

dan voel je even genaaid door vieze pedofielen 

right

noem je kaj en lianne nou pedofielen wat HAHA

nee het was een voorbeeld

met pedofielen bedoel ik van die vieze mensen in steegjes die kleine kindjes rapen

jwz
Anoniem
Playback-ster



Kan ie nog jaren wachten

jamie doe effe een artikel voor 1 nieuwe nt'er PLS sad

AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAA

was geen grapje HAHAHAH nee lianne zei dat ik pas over paar maanden weer nt mag worden (met verkiezing dan)
Anoniem
Wereldberoemd



Wat ik DENK dat de redenatie is, is dat hij van een functie misbruik maakte, maar omdat hij die functie niet meer had, is de andere functie afgepakt als een soort van vergelding. Als hij nog CT was, dan DENK ik dat alleen die badge afgepakt zou zijn.

Of ben ik dan de enige met dit soort hersenspinsels? .-. En ik zou het eerlijker vinden als Wout gewoon zijn accounts terug krijgt, maar niet zomaar NT wordt, gewoon met de volgende verkiezing want anders kan ik ook wel weer blogger worden 'want ik heb zo'n spijt van die fout die ik maakte'. Snappen jullie wat ik bedoel?

(en ik vind wout awesome hoor dus het is niets persoonlijks maar zo zou ik reageren op iemand waar ik niet mee bevriend was)
Anoniem
Minister of Pop



jamie doe effe een artikel voor 1 nieuwe nt'er PLS sad

AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAA

was geen grapje HAHAHAH nee lianne zei dat ik pas over paar maanden weer nt mag worden (met verkiezing dan)

zullen we dan maar een verkiezing starten
"alleen wout kan winnen"
Anoniem
Straatmuzikant



noem je kaj en lianne nou pedofielen wat HAHA

nee het was een voorbeeld

met pedofielen bedoel ik van die vieze mensen in steegjes die kleine kindjes rapen

jwz

o genaaid van sex

ja zo ja

ik ben zo trots op je dat je dit snapt, respect
Anoniem
Playback-ster



AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAA

was geen grapje HAHAHAH nee lianne zei dat ik pas over paar maanden weer nt mag worden (met verkiezing dan)

zullen we dan maar een verkiezing starten
"alleen wout kan winnen"

ik stem voor!!! nee als ik nog meer mijn best doe dan normaal op een artikel hoop ik dat dat wel lukt hhhhhhhhh

naja beter komt er na de zomervakantie een verkiezing waar de stagiaires voorsprong hebben ofzo idk
Anoniem
Playback-ster



Wat ik DENK dat de redenatie is, is dat hij van een functie misbruik maakte, maar omdat hij die functie niet meer had, is de andere functie afgepakt als een soort van vergelding. Als hij nog CT was, dan DENK ik dat alleen die badge afgepakt zou zijn.

Of ben ik dan de enige met dit soort hersenspinsels? .-. En ik zou het eerlijker vinden als Wout gewoon zijn accounts terug krijgt, maar niet zomaar NT wordt, gewoon met de volgende verkiezing want anders kan ik ook wel weer blogger worden 'want ik heb zo'n spijt van die fout die ik maakte'. Snappen jullie wat ik bedoel?

(en ik vind wout awesome hoor dus het is niets persoonlijks maar zo zou ik reageren op iemand waar ik niet mee bevriend was)

Hij heeft zijn account terug, maar vond riverfire leuker of zo

ja account terug maar wel ipban dus zit op tor
Cinta
Landelijke ster



AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAA

was geen grapje HAHAHAH nee lianne zei dat ik pas over paar maanden weer nt mag worden (met verkiezing dan)

zullen we dan maar een verkiezing starten
"alleen wout kan winnen"

well als deze poll 70% had konden we hem ook terug nemen (ik ben SERIEUS)
Dit topic is gesloten.
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste