Kuvira schreef:
Jij kreeg ook meerdere kansen om blogger te worden, maar toen was het niet erg? En nu wel? Beetje hypocriet, vind ik.
Unashamed schreef:
Klopt, maar hij heeft al meerdere kansen gehad. Mja, sommige mensen zijn nou eenmaal favoriet en krijgen meer geloof en kansen als ze spijt hebben.
Alena schreef:
Iedereen verdiend een tweede kans om zijn fouten op te pakken.
Unashamed schreef:
Ik bedoel voor functies. Daarbij doe ik gewoon wat er op dit topic gevraagd wordt.
Ik bedoel voor functies. Daarbij doe ik gewoon wat er op dit topic gevraagd wordt.
Iedereen verdiend een tweede kans om zijn fouten op te pakken.
Klopt, maar hij heeft al meerdere kansen gehad. Mja, sommige mensen zijn nou eenmaal favoriet en krijgen meer geloof en kansen als ze spijt hebben.
Jij kreeg ook meerdere kansen om blogger te worden, maar toen was het niet erg? En nu wel? Beetje hypocriet, vind ik.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17

Ja oke, bij Emma inderdaad ja maar hoeverre ik weet niet bij Kaj en Lianne? XD 