Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Sorry maar ik vind die BT badge echt lelijk
Anoniem
YouTube-ster



Eh sorry hoor, maar er zullen heus wel mensen zijn die het beter hadden gekund.

Maar die mensen hebben dan niet meegedaan, dus je hoeft nergens over te zeuren zeg

Je hoeft niet mee te doen om het beter te kunnen, en als mensen die competitie niet hebben gezien, is het nogal moeilijk om mee te doen he u_u

Het topic heeft er heel vaak gestaan, dus die mensen hebben dan mooi pech. Ilse heeft het het beste gedaan, dus ik snap niet waarom iedereen loopt te zeiken, zeiken gaat niks veranderen aan de badge.
Account verwijderd




Eh sorry hoor, maar er zullen heus wel mensen zijn die het beter hadden gekund.

Maar die mensen hebben dan niet meegedaan, dus je hoeft nergens over te zeuren zeg

Je hoeft niet mee te doen om het beter te kunnen, en als mensen die competitie niet hebben gezien, is het nogal moeilijk om mee te doen he u_u

Maar je zegt hiermee dus een beetje dat jij het beter had gekund? Aangezien je net zei dat je de wedstrijd niet hebt gezien en ook wel wilde meedoen. Dan ben ik erg benieuwd of jij dat ook echt kan, en trouwens dat topic heeft zó vaak op de homepage gestaan, die kun je bijna niet hebben gemist.

Oh en wat die 1e zin betreft: Dan valt er toch ook niks om over te zeuren? (:
Anoniem
YouTube-ster



Maar die mensen hebben dan niet meegedaan, dus je hoeft nergens over te zeuren zeg

Je hoeft niet mee te doen om het beter te kunnen, en als mensen die competitie niet hebben gezien, is het nogal moeilijk om mee te doen he u_u

Het topic heeft er heel vaak gestaan, dus die mensen hebben dan mooi pech. Ilse heeft het het beste gedaan, dus ik snap niet waarom iedereen loopt te zeiken, zeiken gaat niks veranderen aan de badge.

Wanneer was die competitie er dan u-u?
Anoniem
Popster



Eh sorry hoor, maar er zullen heus wel mensen zijn die het beter hadden gekund.

Maar die mensen hebben dan niet meegedaan, dus je hoeft nergens over te zeuren zeg

Je hoeft niet mee te doen om het beter te kunnen, en als mensen die competitie niet hebben gezien, is het nogal moeilijk om mee te doen he u_u

We kunnen toch moeilijk en badge kiezen van iemand die het beter kan die niet is ingezonden? Ik bedoel je kan wel zeggen dat er mensen het beter kunnen. Maar als dit de beste gewoon was.
Anoniem
YouTube-ster



Maar die mensen hebben dan niet meegedaan, dus je hoeft nergens over te zeuren zeg

Je hoeft niet mee te doen om het beter te kunnen, en als mensen die competitie niet hebben gezien, is het nogal moeilijk om mee te doen he u_u

Maar je zegt hiermee dus een beetje dat jij het beter had gekund? Aangezien je net zei dat je de wedstrijd niet hebt gezien en ook wel wilde meedoen. Dan ben ik erg benieuwd of jij dat ook echt kan, en trouwens dat topic heeft zó vaak op de homepage gestaan, die kun je bijna niet hebben gemist.

Oh en wat die 1e zin betreft: Dan valt er toch ook niks om over te zeuren? (:

Ja, dat denk ik wel. Het zou me niks verbazen als die competitie was begonnen rond 16 juni,
toen was ik namelijk op kamp en had ik geen internet ;-;
Anoniem
YouTube-ster



Maar die mensen hebben dan niet meegedaan, dus je hoeft nergens over te zeuren zeg

Je hoeft niet mee te doen om het beter te kunnen, en als mensen die competitie niet hebben gezien, is het nogal moeilijk om mee te doen he u_u

We kunnen toch moeilijk en badge kiezen van iemand die het beter kan die niet is ingezonden? Ik bedoel je kan wel zeggen dat er mensen het beter kunnen. Maar als dit de beste gewoon was.

Nee, maar dat zeg ik niet, ik zeg ook dat er wel mensen zijn die het beter zouden hebben kunnen doen, dus dat het nergens op slaat dat ze zei: 'Alsof iemand het beter zou kunnen doen'
Account verwijderd




Je hoeft niet mee te doen om het beter te kunnen, en als mensen die competitie niet hebben gezien, is het nogal moeilijk om mee te doen he u_u

Maar je zegt hiermee dus een beetje dat jij het beter had gekund? Aangezien je net zei dat je de wedstrijd niet hebt gezien en ook wel wilde meedoen. Dan ben ik erg benieuwd of jij dat ook echt kan, en trouwens dat topic heeft zó vaak op de homepage gestaan, die kun je bijna niet hebben gemist.

Oh en wat die 1e zin betreft: Dan valt er toch ook niks om over te zeuren? (:

Ja, dat denk ik wel. Het zou me niks verbazen als die competitie was begonnen rond 16 juni,
toen was ik namelijk op kamp en had ik geen internet ;-;

Nou, ik zou zeggen laat zien wat je kan en verbaas iedereen met je kunsten die je blijkt te hebben, want tja, je kan het zoveel beter dan Ilse. 
Ja maar toch, die competitie heeft minstens 3 weken geduurd, wel langer zelfs waarschijnlijk, en je gaat me echt niet vertellen dat je meer dan 3 weken op kamp bent geweest.
Anoniem
YouTube-ster



Maar je zegt hiermee dus een beetje dat jij het beter had gekund? Aangezien je net zei dat je de wedstrijd niet hebt gezien en ook wel wilde meedoen. Dan ben ik erg benieuwd of jij dat ook echt kan, en trouwens dat topic heeft zó vaak op de homepage gestaan, die kun je bijna niet hebben gemist.

Oh en wat die 1e zin betreft: Dan valt er toch ook niks om over te zeuren? (:

Ja, dat denk ik wel. Het zou me niks verbazen als die competitie was begonnen rond 16 juni,
toen was ik namelijk op kamp en had ik geen internet ;-;

Nou, ik zou zeggen laat zien wat je kan en verbaas iedereen met je kunsten die je blijkt te hebben, want tja, je kan het zoveel beter dan Ilse. 
Ja maar toch, die competitie heeft minstens 3 weken geduurd, wel langer zelfs waarschijnlijk, en je gaat me echt niet vertellen dat je meer dan 3 weken op kamp bent geweest.

Anoniem
Popster



Maar je zegt hiermee dus een beetje dat jij het beter had gekund? Aangezien je net zei dat je de wedstrijd niet hebt gezien en ook wel wilde meedoen. Dan ben ik erg benieuwd of jij dat ook echt kan, en trouwens dat topic heeft zó vaak op de homepage gestaan, die kun je bijna niet hebben gemist.

Oh en wat die 1e zin betreft: Dan valt er toch ook niks om over te zeuren? (:

Ja, dat denk ik wel. Het zou me niks verbazen als die competitie was begonnen rond 16 juni,
toen was ik namelijk op kamp en had ik geen internet ;-;

Nou, ik zou zeggen laat zien wat je kan en verbaas iedereen met je kunsten die je blijkt te hebben, want tja, je kan het zoveel beter dan Ilse. 
Ja maar toch, die competitie heeft minstens 3 weken geduurd, wel langer zelfs waarschijnlijk, en je gaat me echt niet vertellen dat je meer dan 3 weken op kamp bent geweest.

Zal ik eens kijken of ik kan na zoeken wanneer de competitie was?
Account verwijderd




Ja, dat denk ik wel. Het zou me niks verbazen als die competitie was begonnen rond 16 juni,
toen was ik namelijk op kamp en had ik geen internet ;-;

Nou, ik zou zeggen laat zien wat je kan en verbaas iedereen met je kunsten die je blijkt te hebben, want tja, je kan het zoveel beter dan Ilse. 
Ja maar toch, die competitie heeft minstens 3 weken geduurd, wel langer zelfs waarschijnlijk, en je gaat me echt niet vertellen dat je meer dan 3 weken op kamp bent geweest.

Zal ik eens kijken of ik kan na zoeken wanneer de competitie was?

Graag (:
Anoniem
YouTube-ster



Ja, dat denk ik wel. Het zou me niks verbazen als die competitie was begonnen rond 16 juni,
toen was ik namelijk op kamp en had ik geen internet ;-;

Nou, ik zou zeggen laat zien wat je kan en verbaas iedereen met je kunsten die je blijkt te hebben, want tja, je kan het zoveel beter dan Ilse. 
Ja maar toch, die competitie heeft minstens 3 weken geduurd, wel langer zelfs waarschijnlijk, en je gaat me echt niet vertellen dat je meer dan 3 weken op kamp bent geweest.


pls citeren is niet nodig.
Anoniem
YouTube-ster



Ja, dat denk ik wel. Het zou me niks verbazen als die competitie was begonnen rond 16 juni,
toen was ik namelijk op kamp en had ik geen internet ;-;

Nou, ik zou zeggen laat zien wat je kan en verbaas iedereen met je kunsten die je blijkt te hebben, want tja, je kan het zoveel beter dan Ilse. 
Ja maar toch, die competitie heeft minstens 3 weken geduurd, wel langer zelfs waarschijnlijk, en je gaat me echt niet vertellen dat je meer dan 3 weken op kamp bent geweest.

Zal ik eens kijken of ik kan na zoeken wanneer de competitie was?

Ja n_n
Anoniem
YouTube-ster



Nou, ik zou zeggen laat zien wat je kan en verbaas iedereen met je kunsten die je blijkt te hebben, want tja, je kan het zoveel beter dan Ilse. 
Ja maar toch, die competitie heeft minstens 3 weken geduurd, wel langer zelfs waarschijnlijk, en je gaat me echt niet vertellen dat je meer dan 3 weken op kamp bent geweest.


pls citeren is niet nodig.

zeiken is ook niet nodig. maar mensen doen het toch.
Anoniem
Popster



Nou, ik zou zeggen laat zien wat je kan en verbaas iedereen met je kunsten die je blijkt te hebben, want tja, je kan het zoveel beter dan Ilse. 
Ja maar toch, die competitie heeft minstens 3 weken geduurd, wel langer zelfs waarschijnlijk, en je gaat me echt niet vertellen dat je meer dan 3 weken op kamp bent geweest.

Zal ik eens kijken of ik kan na zoeken wanneer de competitie was?

Graag (:

Rond 25-05 moet het geweest zijn, ik heb even in het team forum gekeken en toen werden de plannen gemaakt.
Account verwijderd




Nou, ik zou zeggen laat zien wat je kan en verbaas iedereen met je kunsten die je blijkt te hebben, want tja, je kan het zoveel beter dan Ilse. 
Ja maar toch, die competitie heeft minstens 3 weken geduurd, wel langer zelfs waarschijnlijk, en je gaat me echt niet vertellen dat je meer dan 3 weken op kamp bent geweest.


pls citeren is niet nodig.

Volgens mij mag ze dat toch echt wel zelf weten.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste