Fuenta schreef:
Het topic heeft er heel vaak gestaan, dus die mensen hebben dan mooi pech. Ilse heeft het het beste gedaan, dus ik snap niet waarom iedereen loopt te zeiken, zeiken gaat niks veranderen aan de badge.
Skeeregurl schreef:
Je hoeft niet mee te doen om het beter te kunnen, en als mensen die competitie niet hebben gezien, is het nogal moeilijk om mee te doen he u_u
Marin schreef:
Maar die mensen hebben dan niet meegedaan, dus je hoeft nergens over te zeuren zeg
Skeeregurl schreef:
Eh sorry hoor, maar er zullen heus wel mensen zijn die het beter hadden gekund.
Eh sorry hoor, maar er zullen heus wel mensen zijn die het beter hadden gekund.
Maar die mensen hebben dan niet meegedaan, dus je hoeft nergens over te zeuren zeg
Je hoeft niet mee te doen om het beter te kunnen, en als mensen die competitie niet hebben gezien, is het nogal moeilijk om mee te doen he u_u
Het topic heeft er heel vaak gestaan, dus die mensen hebben dan mooi pech. Ilse heeft het het beste gedaan, dus ik snap niet waarom iedereen loopt te zeiken, zeiken gaat niks veranderen aan de badge.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17