Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Nieuw platenlabel! ~ Creativity
Anoniem
Wereldberoemd



Tekentablets zijn geweldiggg

ik heb er 2 LIKE A BOSS

OMG ZO KOEL

ikr, 1tje een ouden andere groter en nieuwer but die oude hou ik wel als rezerve als ik me nieuwe stuk heb gemaakt XD
Anoniem
YouTube-ster



shit


probeer ik hem opnieuw op te slaan voor ik moet stoppen o dat ik iets heb veranderd

verwijder ik hem


w h y

ach meid toch xd
Account verwijderd




shit


probeer ik hem opnieuw op te slaan voor ik moet stoppen o dat ik iets heb veranderd

verwijder ik hem


w h y

ach meid toch xd

ja :c

gelukkig heb ik er nog 1 <333
Anoniem
YouTube-ster



Op zo'n ding heb ik lang gewacht cry

Ja echt he daarom wilde ik dus clubs want nu kunnen sommige mensen ook niet komen omdat ze al platenlabel hebben enzo want het is gewoon nice om met creatieve mensen te kunnen praten en tutorials en designs en shit xd.

Jaa allemaal dezelfde wezens c:

Eheheh jaaaa c:
Anoniem
Wereldberoemd



Ja echt he daarom wilde ik dus clubs want nu kunnen sommige mensen ook niet komen omdat ze al platenlabel hebben enzo want het is gewoon nice om met creatieve mensen te kunnen praten en tutorials en designs en shit xd.

Jaa allemaal dezelfde wezens c:

Eheheh jaaaa c:

Anoniem
Straatmuzikant



Ik wil gewoon een artikel of competitie layout insturen haha, mag dat ook? (:

ik wil erin omdat dat swag heeft
Anoniem
Straatmuzikant



Jaa allemaal dezelfde wezens c:

Eheheh jaaaa c:

Hehehehe hopelijk zijn er meer sims bouwers, áls ik er in toegelaten wordt, maar het is zo awsum >.<♥

slijmen bij de baas 
Anoniem
Wereldberoemd



Ik wil gewoon een artikel of competitie layout insturen haha, mag dat ook? (:

ik wil erin omdat dat swag heeft

Ik zou wel een langere motivatie maken hahaha
Account verwijderd




wacht ik heb een idee


een duivels idee om in te sturen


duivels


hihihihi


weet alleen niet of dat kan
Anoniem
Straatmuzikant



Ik wil gewoon een artikel of competitie layout insturen haha, mag dat ook? (:

ik wil erin omdat dat swag heeft

Ik zou wel een langere motivatie maken hahaha

Ja was ik ook van plan hoor haha
Anoniem
Wereldberoemd



wacht ik heb een idee


een duivels idee om in te sturen


duivels


hihihihi


weet alleen niet of dat kan

Nu ben ik benieuwd...
Account verwijderd




wacht ik heb een idee


een duivels idee om in te sturen


duivels


hihihihi


weet alleen niet of dat kan

Nu ben ik benieuwd...

dan heb ik alles in 1


wacht zal ik je mijn idee mailen


nog niet het gene zelf


maar wel het idee??
Anoniem
Wereldberoemd



wacht ik heb een idee


een duivels idee om in te sturen


duivels


hihihihi


weet alleen niet of dat kan

Nu ben ik benieuwd...

dan heb ik alles in 1


wacht zal ik je mijn idee mailen


nog niet het gene zelf


maar wel het idee??

Mag haha
Account verwijderd




Nu ben ik benieuwd...

dan heb ik alles in 1


wacht zal ik je mijn idee mailen


nog niet het gene zelf


maar wel het idee??

Mag haha

hihihihi
Laryanue
Karaoke-ster



Is dit dat ene? Hahah Shit tho dat ik ook al in een ander awesome label zit. :cc
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste