Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Tbh ben ik bang dat
Account verwijderd




We moeten gewoon weer cr voor meer verkopen in plaats van 800. als we nou gewoon met iedereen afspreken dat de cr waarde weer omhoog gaat naar minstens 1500 dan kopen mischien meer mensen cr met echt geld. alleen denk ik niet dat iedereen hier zich dan aan zou houden ;-;
Anoniem
Landelijke ster



Eigenlijk meen ik het. 

Jij bent zo wannabe iel.

Ik vind het jammer dat je dat vindt, maar goed.

Kut voor je.
Anoniem
Popster



Ik zou het wel jammer vinden als het stopt.
Ralsei
Internationale ster



Ik wil het niet. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Ik denk omdat  er te weinig inkomsten zijn en daardoor weinig updates en weinig nieuwe serieuze leden. Ook odat Lianne en Kaj een leven hebben en VP boos wordt dat ze weinig online komen (onterecht) dan zijn er nog minder leden want ze stoppen en ook de leden die geld uitgeven gaan dat doen. Het is een spiraal die steeds meer naar beneden gaat VP blijft online door cr te kopen en niet met popdollars te handelen voor belachelijk lage prijzen.

Ze zouden het kopen van credits aantrekkelijker moeten maken.
Als de cr actie set dat al niet is voor jouw mening en je geeft ook geen suggestie hoe ze dat kunnen doen zonder een update omdat ze die niet kunnen betalen dan helpt dat oiok niet veel. Hoe maken ze het aantrekkelijker zonder een geld kostende update.
Anoniem
Wereldberoemd



Lianne heeft toch al een keer verteld dat wij ons daar geen zorgen over hoefden te maken? ;/

...denk je dat dat echt zo is?

Lianne en Kaj zijn ook bang, for sure.
Ralsei
Internationale ster



Ik denk omdat  er te weinig inkomsten zijn en daardoor weinig updates en weinig nieuwe serieuze leden. Ook odat Lianne en Kaj een leven hebben en VP boos wordt dat ze weinig online komen (onterecht) dan zijn er nog minder leden want ze stoppen en ook de leden die geld uitgeven gaan dat doen. Het is een spiraal die steeds meer naar beneden gaat VP blijft online door cr te kopen en niet met popdollars te handelen voor belachelijk lage prijzen.

Ze zouden het kopen van credits aantrekkelijker moeten maken.
Als de cr actie set dat al niet is voor jouw mening en je geeft ook geen suggestie hoe ze dat kunnen doen zonder een update omdat ze die niet kunnen betalen dan helpt dat oiok niet veel. Hoe maken ze het aantrekkelijker zonder een geld kostende update.

Al die fouten haal ik er straks uit ik ga nu eten. :d
Anoniem
Popster



We moeten gewoon weer cr voor meer verkopen in plaats van 800. als we nou gewoon met iedereen afspreken dat de cr waarde weer omhoog gaat naar minstens 1500 dan kopen mischien meer mensen cr met echt geld. alleen denk ik niet dat iedereen hier zich dan aan zou houden ;-;

Als ze de credits nou goedkoper maken word het ook een stuk aantrekkelijker.
Anoniem
Minister of Pop



Ik zou het wel jammer vinden als het stopt.

Ik ook!!!!!!!!!
Anoniem
Landelijke ster



Ik vind het jammer dat je dat vindt, maar goed.

Kut voor je.

Niet echt, ik heb geen zelfmedelijden meer, al mag jij dat vinden.

Wat ben je flink.
Account verwijderd




We moeten gewoon weer cr voor meer verkopen in plaats van 800. als we nou gewoon met iedereen afspreken dat de cr waarde weer omhoog gaat naar minstens 1500 dan kopen mischien meer mensen cr met echt geld. alleen denk ik niet dat iedereen hier zich dan aan zou houden ;-;

Als ze de credits nou goedkoper maken word het ook een stuk aantrekkelijker.

Das waar maar dan verdienen ze er minder aan.
Anoniem
Wereldberoemd



Kut voor je.

Niet echt, ik heb geen zelfmedelijden meer, al mag jij dat vinden.

Wat ben je flink.

ik dacht aan het account flink

pls
Anoniem
Minister of Pop



Wat nu

Rustig!
Oke dat klink gemener dan ik dacht.

We moeten idd gewoon zorgen dat het leuker word om cr te kopen.

Hm en dan is d vaag ho.
Anoniem
Landelijke ster



Niet echt, ik heb geen zelfmedelijden meer, al mag jij dat vinden.

Wat ben je flink.

ik dacht aan het account flink

pls

HAHAHAHAHAH
Anoniem
Wereldberoemd



Maar menshe het ligt niet alleen aan de credits, het gaat om de leden.
Anoniem
Popster



We moeten gewoon weer cr voor meer verkopen in plaats van 800. als we nou gewoon met iedereen afspreken dat de cr waarde weer omhoog gaat naar minstens 1500 dan kopen mischien meer mensen cr met echt geld. alleen denk ik niet dat iedereen hier zich dan aan zou houden ;-;

Als ze de credits nou goedkoper maken word het ook een stuk aantrekkelijker.

Das waar maar dan verdienen ze er minder aan.

Ze zouden er meer aan kunnen verdienen. Want als ze dan meer credits verkopen dan normaal verdienen ze nog meer. (ik bedoel dan dat meer mensen credits kopen)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste