Cindy schreef:
Joline schreef:
Cindy schreef:
Stop je met heel vp of alleen nt?
NT, BCT, blogger
& minder met vp
Daar zal je wel een goede reden voor hebben, lijkt me. Ik vind het jammer want je bent/was een geweldiger nt'er maar het is jou keuze meid. Ik sta achter je welke keuze het ook word.