Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Joline moet in het NieuwsTeam blijven
Joline moet in het NieuwsTeam blijven???
Cinta
Landelijke ster



WAT MIS IK VERTEL HET ME NU. ;C

Joline wil stoppen met nt
Anoniem
YouTube-ster



Ik voel me nu echt popu cool
Account verwijderd




Ik voel me nu echt popu cool

AHAHAHAHAHA
Anoniem
Queen of Queens



WAT MIS IK VERTEL HET ME NU. ;C

Joline wil stoppen met nt

Met alleen nt of heel vp?
Anoniem
Queen of Queens



En laat Joline het zelf beslissen? ;s

Waar is 't kroontje?

:#
Fame
Internationale ster



En laat Joline het zelf beslissen? ;s

Waar is 't kroontje?

:#

!!!!
Anoniem
Queen of Queens



Waar is 't kroontje?

:#

!!!!

Ik heb hem gevonden cool he ^^
Anoniem
YouTube-ster



60 lukt toch niet ahahaha
Anoniem
Queen of Queens



60 lukt toch niet ahahaha

Stop je met heel vp of alleen nt?
Account verwijderd




60 lukt toch niet ahahaha

misschien niet
misschien wel
Anoniem
YouTube-ster



60 lukt toch niet ahahaha

Stop je met heel vp of alleen nt?

NT, BCT, blogger
& minder met vp
Account verwijderd




60 lukt toch niet ahahaha

Stop je met heel vp of alleen nt?

NT, BCT, blogger
& minder met vp

dat laatste is niet waar
Anoniem
Queen of Queens



60 lukt toch niet ahahaha

Stop je met heel vp of alleen nt?

NT, BCT, blogger
& minder met vp

Daar zal je wel een goede reden voor hebben, lijkt me. Ik vind het jammer want je bent/was een geweldiger nt'er maar het is jou keuze meid. Ik sta achter je welke keuze het ook word.
Cinta
Landelijke ster



Stop je met heel vp of alleen nt?

NT, BCT, blogger
& minder met vp

dat laatste is niet waar

Anoniem
YouTube-ster



Stop je met heel vp of alleen nt?

NT, BCT, blogger
& minder met vp

Daar zal je wel een goede reden voor hebben, lijkt me. Ik vind het jammer want je bent/was een geweldiger nt'er maar het is jou keuze meid. Ik sta achter je welke keuze het ook word.

Mja ik wil meer leuke dingen doen ipv vpen 
maar idk xd
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste