Merel schreef:
RedFeather schreef:
Marin schreef:
x
Af en toe vind ik dat je je een beetje schijnheilig gedraagt, maar dat heeft iedereen wel eens, vooral ik

. Verder ben je een leuke meid.
We moeten echt een keer gaan mailen, of beter, ik stuur je nu een mail. ^-^