Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Ik truth ook maar weer.
HenkDeBanaan
Landelijke ster



c:
Fem
Popster



c:

Ik ken je niet heel erg goed maar je lijkt me wel aardig.
Fem
Popster



<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Steeds laat je me weer ergens aan denken wat echt grappig was (voor mij dan) en best awkward maar een beetje raar om hier neer te zetten. I like ya c:
Anoniem
YouTube-ster



x
Anoniem
Landelijke ster



<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Steeds laat je me weer ergens aan denken wat echt grappig was (voor mij dan) en best awkward maar een beetje raar om hier neer te zetten. I like ya c:

Hahah okee xdd. yuy Ilikeutooo! c:
Fem
Popster



c:

Als ik je insta zie denk ik steeds: Fuckit die is knap. Ja beetje raar iknow maarja. Je lijkt me wel aardig maar we hebben niet echt contact (gehad).
Fem
Popster



xx

Je weet, sommige accounts van je mocht ik en sommige niet. Op plug.dj was je wel aardig, dus ik denk dat ik je wel mag nu ahaha
Merel
Straatmuzikant



x

Af en toe vind ik dat je je een beetje schijnheilig gedraagt, maar dat heeft iedereen wel eens, vooral ik <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>. Verder ben je een leuke meid.

We moeten echt een keer gaan mailen, of beter, ik stuur je nu een mail. ^-^
Fem
Popster



c:

Ik ken je niet zo goed, maar je lijkt me wel aardig.

@ Leuk dan ;p
Fem
Popster



x

Ik weet niet meer of we ooit hebben gemaild, maar je lijkt me wel nice c:
Fem
Popster



gEen idee of je me kent

Niet goed, maar ik zie je wel eens. Je lijkt me erg tof, en je forumplaatje is erg leuk!
Anoniem
YouTube-ster



x

Ik weet niet meer of we ooit hebben gemaild, maar je lijkt me wel nice c:

Nee dat hebben we niet gedaan maar bedankt! Ik denk dat ik je ook mag c;
Fem
Popster



x

Af en toe vind ik dat je je een beetje schijnheilig gedraagt, maar dat heeft iedereen wel eens, vooral ik <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>. Verder ben je een leuke meid.

We moeten echt een keer gaan mailen, of beter, ik stuur je nu een mail. ^-^

Jaa, maar je hebt de verkeerde geciteerd, haha!
Anoniem
Landelijke ster



hihihi
Fem
Popster



x

Ik weet niet meer of we ooit hebben gemaild, maar je lijkt me wel nice c:

Nee dat hebben we niet gedaan maar bedankt! Ik denk dat ik je ook mag c;

Yaay c:
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste