Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Waarom hebben zoveel mensen hun naam verander
Cinta
Landelijke ster



Still the same

Anoniem
Wereldberoemd



Still this stupid name :$
Anoniem
Straatmuzikant



Misschien wel, idk x']
Als ik meer dan 200 cr heb, zodat ik hem terug kan veranderen als ik hem toch niet meer leuk vind :'3

Doe dan gewoon Safe ofzo, dan is het niet zo moeilijk voor me HAHA

AHAHAHAHAHAH, nooo, dat klinkt helemaal niet xD

Maakt niet uit!!! Zolang ik je nog maar herken :'3
Anoniem
Straatmuzikant



Still this stupid name <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Stom is ie niet hoor :)
Marissa
Internationale ster



Doe dan gewoon Safe ofzo, dan is het niet zo moeilijk voor me HAHA

AHAHAHAHAHAH, nooo, dat klinkt helemaal niet xD

Maakt niet uit!!! Zolang ik je nog maar herken :'3

Ik zal de komende tijd nog wel dezelfde look houden :')
Niet deze though...
Anoniem
Straatmuzikant



AHAHAHAHAHAH, nooo, dat klinkt helemaal niet xD

Maakt niet uit!!! Zolang ik je nog maar herken :'3

Ik zal de komende tijd nog wel dezelfde look houden :')
Niet deze though...

Ja maar al die looks lijken opelkaar, doe het niet pls ;_______;
Lix
YouTube-ster



Ik heb namen geruild met Lix. Muhahaha
Anoniem
Straatmuzikant



Ik heb namen geruild met Lix. Muhahaha

Wie was je hiervoor? c:
Lix
YouTube-ster



Ik heb namen geruild met Lix. Muhahaha

Wie was je hiervoor? c:

Niemand, ik grapte maar wat xP

Namen veranderen doe ik niet aan. ;-;
Anoniem
Straatmuzikant



Ik heb namen geruild met Lix. Muhahaha

Wie was je hiervoor? c:

Niemand, ik grapte maar wat xP

Namen veranderen doe ik niet aan. ;-;

Oh HAHA x)

Poor gurl :c
Lix
YouTube-ster



Wie was je hiervoor? c:

Niemand, ik grapte maar wat xP

Namen veranderen doe ik niet aan. ;-;

Oh HAHA x)

Poor gurl :c

Ik weet wel waar ik het in ga veranderen, als ik dat ooit ga doen.
Ik ben gewoon te lui om te veranderen, dan raakt iedereen in de war x3
Anoniem
Straatmuzikant



Niemand, ik grapte maar wat xP

Namen veranderen doe ik niet aan. ;-;

Oh HAHA x)

Poor gurl :c

Ik weet wel waar ik het in ga veranderen, als ik dat ooit ga doen.
Ik ben gewoon te lui om te veranderen, dan raakt iedereen in de war x3

Jaaaaa, niet doen!!! Iemand doe het snapt x-x 
Lix
YouTube-ster



Oh HAHA x)

Poor gurl :c

Ik weet wel waar ik het in ga veranderen, als ik dat ooit ga doen.
Ik ben gewoon te lui om te veranderen, dan raakt iedereen in de war x3

Jaaaaa, niet doen!!! Iemand doe het snapt x-x 

Ik ben blij met mijn naam, dus ik ga het niet doen hoort x-x
Irresistible
Straatmuzikant



Ik heb nog steeds mijn oude naam gehouden.

Anoniem
Internationale ster



UryuuMinene:mad
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste