Lamby schreef:
Ik zou het hier niet dood noemen aangezien er gewoon topics worden aangemaakt en er ook nog op gereageerd wordt.
Zussieimke schreef:
moet jij nodig zeggen? hier is het gwn dood
elie1000 schreef:
De mods zijn hier alleszins leuker als op gSm hoor
Zussieimke schreef:
idd, maar als mod zijnde moet je wel normal kunnen doen en niet zomaar ''faal'' zeggen, dit is de redden dat je zelf faalt
idd, maar als mod zijnde moet je wel normal kunnen doen en niet zomaar ''faal'' zeggen, dit is de redden dat je zelf faalt
De mods zijn hier alleszins leuker als op gSm hoor
moet jij nodig zeggen? hier is het gwn dood
Ik zou het hier niet dood noemen aangezien er gewoon topics worden aangemaakt en er ook nog op gereageerd wordt.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


22
