Tim schreef:
Thrandy schreef:
Ik ga ook geen sponsors krijgen hoor, aangezien iedereen mensen omkoopt en ik ben nergens goed in dus ik kan mensen niet omkopen met een forumplaatje of een tekening of zo hahahahahaha.
SAME en ik ga gewoon eerlijk doen, en geen kleding geven enzo.