Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Iedereen heeft zijn naam veranderd ofzo
Marissa
Internationale ster



Mij herken je toch nog wel? Anders ga ik slaan woot

Dat is de 3e keer dat ik op 2 dagen tijd word bedreigd hahaha xD  nee, ik ken je niet meer, wie ben je <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'> Nah, hoi Mar! <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>

Ik sla altijd, weet je toch cool
Hee Liesl (l)
Anoniem
Minister of Pop



Ah, ik weet nog van Felicia1907 <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>
Hoi Felicia! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

Heyyy

Hoe gaat het? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Mweh gaat
Anoniem
Wereldberoemd



Mij herken je toch nog wel? Anders ga ik slaan woot

Dat is de 3e keer dat ik op 2 dagen tijd word bedreigd hahaha xD  nee, ik ken je niet meer, wie ben je <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'> Nah, hoi Mar! <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'>

Ik sla altijd, weet je toch cool
Hee Liesl <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>

Hahahahaha, Still love you to, I'm into that stuff I guess cool
Hoe gaat-ie? (l) Missed ya (l)
Anoniem
Wereldberoemd



Heyyy

Hoe gaat het? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Mweh gaat

Ik zou blijer zijn als het fantastisch met je ging, maar goed, als je wilt mailen, ik ben er altijd voor je, oké? :)
Anoniem
Wereldberoemd



Rafke was ooit FallingAngel
Anoniem
Minister of Pop



Hoe gaat het? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

Mweh gaat

Ik zou blijer zijn als het fantastisch met je ging, maar goed, als je wilt mailen, ik ben er altijd voor je, oké? <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Mail e ff
Marissa
Internationale ster



Dat is de 3e keer dat ik op 2 dagen tijd word bedreigd hahaha xD  nee, ik ken je niet meer, wie ben je <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>'> Nah, hoi Mar! <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'>'>

Ik sla altijd, weet je toch cool
Hee Liesl <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'>

Hahahahaha, Still love you to, I'm into that stuff I guess cool
Hoe gaat-ie? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'> Missed ya <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>

Love ya too

Gaat wel, ben hyper en vrolijk en tegelijkertijd heb ik pijn en verveel ik me xD
Missed ya too :C
Anoniem
Straatmuzikant



Nog altijd Ryuzaki.. no surprise there x)
Marissa
Internationale ster



Nog altijd Ryuzaki.. no surprise there x)

Jawel... jij bent altijd een verrassing

TUN TUN TUUUUUUUNNNN woot
Anoniem
Wereldberoemd



Nog altijd Ryuzaki.. no surprise there x)

Still an awesome name, no surprise for an awesome person :)
Anoniem
Straatmuzikant



Nog altijd Ryuzaki.. no surprise there x)

Jawel... jij bent altijd een verrassing

TUN TUN TUUUUUUUNNNN woot

Maar als je altijd weet dat je een verrassing kan verwachten, verrast het je niet meer. .-.
Anoniem
Straatmuzikant



Nog altijd Ryuzaki.. no surprise there x)

Still an awesome name, no surprise for an awesome person <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Nahh thank you~ ^^
Anoniem
Wereldberoemd



Gewoon Simone haha^^

haha ^^ ik ben nog gewoon Lilli/Liesl/Lillitha/dingske xD
Anoniem
Wereldberoemd



Nog altijd Ryuzaki.. no surprise there x)

Still an awesome name, no surprise for an awesome person <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Nahh thank you~ ^^

np, just stating a fact xD
Marissa
Internationale ster



Nog altijd Ryuzaki.. no surprise there x)

Jawel... jij bent altijd een verrassing

TUN TUN TUUUUUUUNNNN woot

Maar als je altijd weet dat je een verrassing kan verwachten, verrast het je niet meer. .-.

Nee want het is altijd een verrassing wat de verrassing is, want jij kan ook zomaar iemand anders zijn woot
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste