Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Wie mag ik interviewen? Die een leuke hobby..
Anoniem
YouTube-ster



Kickboxen:
Bij Kickboxen mag je zowel je handen als je voeten gebruiken. Kickboxen doe je in een soort ring. Kickboxen is niet zoals gewoon boxen. Bij kickboxen mag je dus je handen EN voeten gebruiken en het is ook niet de bedoeling om iemand neer te slagen tot hij/zij echt veel pijn heeft, wat bij boxen wel kan gebeuren. Nou ja, het gebeurt bij kickboxen ook wel eens, maar niet echt bij onze bond. Je hebt dus verschillende wedstrijdvormen. Deze haal ik even van Wikipedia, ik ken ze niet vanbuiten.
  • Het semi-contact (pointsfighting): Het is de bedoeling te scoren door trap- en stoottechnieken. Een trap op het hoofd is twee punten waard, een gesprongen trap naar het hoofd drie punten, een trap naar het lichaam een punt en een gesprongen trap naar het lichaam twee punten. Elke stoot is een punt waard. Telkens als er een punt behaald wordt, wordt de wedstrijd stilgelegd.
  • Het light-contact (continuous): Er worden punten behaald door middel van trappen en stoten en continu doorvechten tot de vooropgestelde tijd en het aantal rondes voorbij is. De wedstrijd wordt slechts af en toe stilgelegd wanneer er een foute techniek gebeurt (waarschuwing of minpunt) gegeven wordt. De winnaar is diegene met het meeste aantal punten aan het einde van het gevecht, of wanneer er een knock-out plaatsvindt.
  • Het full-contact: Bijna hetzelfde als light-contact, enkel gaat het er hier meestal iets harder aan toe. Knock-outs zijn meer frequent.
  • Forms/kata's: Alleen een oefening die beoordeeld wordt door een jury. Degene met de meeste punten wint.
Ik doe dit graag omdat ik me dan kan uitleven. Ik kan al mijn depressies eruit slaan wat best wel handig is. Ook vind ik het leuk dat je hier niet perse iets hoeft te breken om te verliezen. Anders zou ik het nogal te hard vinden. 
Woord
Woord is net zoals acteren. In de lagere graad gaat het meestal om articulatie etc. In de middelbare graad ga je meer doen aan toneel. Dus drama. In woord doe je veel aan toneeltjes. Erg leuk. Dialogen en monologen doen we dus veel. Tegen het examen moet je ook zeker een dialoog (dat is met 2 of meer) en een monoloog (dat is alleen, dus gewoon een tekstje dat je moet vertellen) doen. Daarbij doe je dan ook nog iets dat je leerkracht dan opgeeft. Dat kan verschillend zijn. Sommigen denken dat je bij woord veel van buiten moet leren. Ja, dat is ook zo, maar het is heus niet zo moeilijk. De teksten zijn erg makkelijk en na een paar keer oefenen kan je het wel. Je moet wel letten op je articulatie en hoe je het speelt.
Waarom ik het leuk vind: Ik vind het leuk omdat ik graag acteer. Ik vind het heel erg leuk om toneel te spelen. Meestal is het ook erg gezellig in de les.

*kickboksen
Account verwijderd




Kickboxen:
Bij Kickboxen mag je zowel je handen als je voeten gebruiken. Kickboxen doe je in een soort ring. Kickboxen is niet zoals gewoon boxen. Bij kickboxen mag je dus je handen EN voeten gebruiken en het is ook niet de bedoeling om iemand neer te slagen tot hij/zij echt veel pijn heeft, wat bij boxen wel kan gebeuren. Nou ja, het gebeurt bij kickboxen ook wel eens, maar niet echt bij onze bond. Je hebt dus verschillende wedstrijdvormen. Deze haal ik even van Wikipedia, ik ken ze niet vanbuiten.
  • Het semi-contact (pointsfighting): Het is de bedoeling te scoren door trap- en stoottechnieken. Een trap op het hoofd is twee punten waard, een gesprongen trap naar het hoofd drie punten, een trap naar het lichaam een punt en een gesprongen trap naar het lichaam twee punten. Elke stoot is een punt waard. Telkens als er een punt behaald wordt, wordt de wedstrijd stilgelegd.
  • Het light-contact (continuous): Er worden punten behaald door middel van trappen en stoten en continu doorvechten tot de vooropgestelde tijd en het aantal rondes voorbij is. De wedstrijd wordt slechts af en toe stilgelegd wanneer er een foute techniek gebeurt (waarschuwing of minpunt) gegeven wordt. De winnaar is diegene met het meeste aantal punten aan het einde van het gevecht, of wanneer er een knock-out plaatsvindt.
  • Het full-contact: Bijna hetzelfde als light-contact, enkel gaat het er hier meestal iets harder aan toe. Knock-outs zijn meer frequent.
  • Forms/kata's: Alleen een oefening die beoordeeld wordt door een jury. Degene met de meeste punten wint.
Ik doe dit graag omdat ik me dan kan uitleven. Ik kan al mijn depressies eruit slaan wat best wel handig is. Ook vind ik het leuk dat je hier niet perse iets hoeft te breken om te verliezen. Anders zou ik het nogal te hard vinden. 
Woord
Woord is net zoals acteren. In de lagere graad gaat het meestal om articulatie etc. In de middelbare graad ga je meer doen aan toneel. Dus drama. In woord doe je veel aan toneeltjes. Erg leuk. Dialogen en monologen doen we dus veel. Tegen het examen moet je ook zeker een dialoog (dat is met 2 of meer) en een monoloog (dat is alleen, dus gewoon een tekstje dat je moet vertellen) doen. Daarbij doe je dan ook nog iets dat je leerkracht dan opgeeft. Dat kan verschillend zijn. Sommigen denken dat je bij woord veel van buiten moet leren. Ja, dat is ook zo, maar het is heus niet zo moeilijk. De teksten zijn erg makkelijk en na een paar keer oefenen kan je het wel. Je moet wel letten op je articulatie en hoe je het speelt.
Waarom ik het leuk vind: Ik vind het leuk omdat ik graag acteer. Ik vind het heel erg leuk om toneel te spelen. Meestal is het ook erg gezellig in de les.

*kickboksen

Nee, ik schrijf altijd kickboxen haha. Het kan beide. 
Account verwijderd




Kickboxen:
Bij Kickboxen mag je zowel je handen als je voeten gebruiken. Kickboxen doe je in een soort ring. Kickboxen is niet zoals gewoon boxen. Bij kickboxen mag je dus je handen EN voeten gebruiken en het is ook niet de bedoeling om iemand neer te slagen tot hij/zij echt veel pijn heeft, wat bij boxen wel kan gebeuren. Nou ja, het gebeurt bij kickboxen ook wel eens, maar niet echt bij onze bond. Je hebt dus verschillende wedstrijdvormen. Deze haal ik even van Wikipedia, ik ken ze niet vanbuiten.
  • Het semi-contact (pointsfighting): Het is de bedoeling te scoren door trap- en stoottechnieken. Een trap op het hoofd is twee punten waard, een gesprongen trap naar het hoofd drie punten, een trap naar het lichaam een punt en een gesprongen trap naar het lichaam twee punten. Elke stoot is een punt waard. Telkens als er een punt behaald wordt, wordt de wedstrijd stilgelegd.
  • Het light-contact (continuous): Er worden punten behaald door middel van trappen en stoten en continu doorvechten tot de vooropgestelde tijd en het aantal rondes voorbij is. De wedstrijd wordt slechts af en toe stilgelegd wanneer er een foute techniek gebeurt (waarschuwing of minpunt) gegeven wordt. De winnaar is diegene met het meeste aantal punten aan het einde van het gevecht, of wanneer er een knock-out plaatsvindt.
  • Het full-contact: Bijna hetzelfde als light-contact, enkel gaat het er hier meestal iets harder aan toe. Knock-outs zijn meer frequent.
  • Forms/kata's: Alleen een oefening die beoordeeld wordt door een jury. Degene met de meeste punten wint.
Ik doe dit graag omdat ik me dan kan uitleven. Ik kan al mijn depressies eruit slaan wat best wel handig is. Ook vind ik het leuk dat je hier niet perse iets hoeft te breken om te verliezen. Anders zou ik het nogal te hard vinden. 
Woord
Woord is net zoals acteren. In de lagere graad gaat het meestal om articulatie etc. In de middelbare graad ga je meer doen aan toneel. Dus drama. In woord doe je veel aan toneeltjes. Erg leuk. Dialogen en monologen doen we dus veel. Tegen het examen moet je ook zeker een dialoog (dat is met 2 of meer) en een monoloog (dat is alleen, dus gewoon een tekstje dat je moet vertellen) doen. Daarbij doe je dan ook nog iets dat je leerkracht dan opgeeft. Dat kan verschillend zijn. Sommigen denken dat je bij woord veel van buiten moet leren. Ja, dat is ook zo, maar het is heus niet zo moeilijk. De teksten zijn erg makkelijk en na een paar keer oefenen kan je het wel. Je moet wel letten op je articulatie en hoe je het speelt.
Waarom ik het leuk vind: Ik vind het leuk omdat ik graag acteer. Ik vind het heel erg leuk om toneel te spelen. Meestal is het ook erg gezellig in de les.

*kickboksen

Nee, ik schrijf altijd kickboxen haha. Het kan beide. 

Oh ja nee. Ik zeg het gewoon op zen engels. 
Anoniem
YouTube-ster



Kickboxen:
Bij Kickboxen mag je zowel je handen als je voeten gebruiken. Kickboxen doe je in een soort ring. Kickboxen is niet zoals gewoon boxen. Bij kickboxen mag je dus je handen EN voeten gebruiken en het is ook niet de bedoeling om iemand neer te slagen tot hij/zij echt veel pijn heeft, wat bij boxen wel kan gebeuren. Nou ja, het gebeurt bij kickboxen ook wel eens, maar niet echt bij onze bond. Je hebt dus verschillende wedstrijdvormen. Deze haal ik even van Wikipedia, ik ken ze niet vanbuiten.
  • Het semi-contact (pointsfighting): Het is de bedoeling te scoren door trap- en stoottechnieken. Een trap op het hoofd is twee punten waard, een gesprongen trap naar het hoofd drie punten, een trap naar het lichaam een punt en een gesprongen trap naar het lichaam twee punten. Elke stoot is een punt waard. Telkens als er een punt behaald wordt, wordt de wedstrijd stilgelegd.
  • Het light-contact (continuous): Er worden punten behaald door middel van trappen en stoten en continu doorvechten tot de vooropgestelde tijd en het aantal rondes voorbij is. De wedstrijd wordt slechts af en toe stilgelegd wanneer er een foute techniek gebeurt (waarschuwing of minpunt) gegeven wordt. De winnaar is diegene met het meeste aantal punten aan het einde van het gevecht, of wanneer er een knock-out plaatsvindt.
  • Het full-contact: Bijna hetzelfde als light-contact, enkel gaat het er hier meestal iets harder aan toe. Knock-outs zijn meer frequent.
  • Forms/kata's: Alleen een oefening die beoordeeld wordt door een jury. Degene met de meeste punten wint.
Ik doe dit graag omdat ik me dan kan uitleven. Ik kan al mijn depressies eruit slaan wat best wel handig is. Ook vind ik het leuk dat je hier niet perse iets hoeft te breken om te verliezen. Anders zou ik het nogal te hard vinden. 
Woord
Woord is net zoals acteren. In de lagere graad gaat het meestal om articulatie etc. In de middelbare graad ga je meer doen aan toneel. Dus drama. In woord doe je veel aan toneeltjes. Erg leuk. Dialogen en monologen doen we dus veel. Tegen het examen moet je ook zeker een dialoog (dat is met 2 of meer) en een monoloog (dat is alleen, dus gewoon een tekstje dat je moet vertellen) doen. Daarbij doe je dan ook nog iets dat je leerkracht dan opgeeft. Dat kan verschillend zijn. Sommigen denken dat je bij woord veel van buiten moet leren. Ja, dat is ook zo, maar het is heus niet zo moeilijk. De teksten zijn erg makkelijk en na een paar keer oefenen kan je het wel. Je moet wel letten op je articulatie en hoe je het speelt.
Waarom ik het leuk vind: Ik vind het leuk omdat ik graag acteer. Ik vind het heel erg leuk om toneel te spelen. Meestal is het ook erg gezellig in de les.

*kickboksen

Nee, ik schrijf altijd kickboxen haha. Het kan beide. 

Ow owke ik dacht alleen met ks srry
Anoniem
Queen of Queens



Kickboxen:
Bij Kickboxen mag je zowel je handen als je voeten gebruiken. Kickboxen doe je in een soort ring. Kickboxen is niet zoals gewoon boxen. Bij kickboxen mag je dus je handen EN voeten gebruiken en het is ook niet de bedoeling om iemand neer te slagen tot hij/zij echt veel pijn heeft, wat bij boxen wel kan gebeuren. Nou ja, het gebeurt bij kickboxen ook wel eens, maar niet echt bij onze bond. Je hebt dus verschillende wedstrijdvormen. Deze haal ik even van Wikipedia, ik ken ze niet vanbuiten.
  • Het semi-contact (pointsfighting): Het is de bedoeling te scoren door trap- en stoottechnieken. Een trap op het hoofd is twee punten waard, een gesprongen trap naar het hoofd drie punten, een trap naar het lichaam een punt en een gesprongen trap naar het lichaam twee punten. Elke stoot is een punt waard. Telkens als er een punt behaald wordt, wordt de wedstrijd stilgelegd.
  • Het light-contact (continuous): Er worden punten behaald door middel van trappen en stoten en continu doorvechten tot de vooropgestelde tijd en het aantal rondes voorbij is. De wedstrijd wordt slechts af en toe stilgelegd wanneer er een foute techniek gebeurt (waarschuwing of minpunt) gegeven wordt. De winnaar is diegene met het meeste aantal punten aan het einde van het gevecht, of wanneer er een knock-out plaatsvindt.
  • Het full-contact: Bijna hetzelfde als light-contact, enkel gaat het er hier meestal iets harder aan toe. Knock-outs zijn meer frequent.
  • Forms/kata's: Alleen een oefening die beoordeeld wordt door een jury. Degene met de meeste punten wint.
Ik doe dit graag omdat ik me dan kan uitleven. Ik kan al mijn depressies eruit slaan wat best wel handig is. Ook vind ik het leuk dat je hier niet perse iets hoeft te breken om te verliezen. Anders zou ik het nogal te hard vinden. 
Woord
Woord is net zoals acteren. In de lagere graad gaat het meestal om articulatie etc. In de middelbare graad ga je meer doen aan toneel. Dus drama. In woord doe je veel aan toneeltjes. Erg leuk. Dialogen en monologen doen we dus veel. Tegen het examen moet je ook zeker een dialoog (dat is met 2 of meer) en een monoloog (dat is alleen, dus gewoon een tekstje dat je moet vertellen) doen. Daarbij doe je dan ook nog iets dat je leerkracht dan opgeeft. Dat kan verschillend zijn. Sommigen denken dat je bij woord veel van buiten moet leren. Ja, dat is ook zo, maar het is heus niet zo moeilijk. De teksten zijn erg makkelijk en na een paar keer oefenen kan je het wel. Je moet wel letten op je articulatie en hoe je het speelt.
Waarom ik het leuk vind: Ik vind het leuk omdat ik graag acteer. Ik vind het heel erg leuk om toneel te spelen. Meestal is het ook erg gezellig in de les.

Waarom zo klein? XD T_T oke wens me succes met lezen.
Anoniem
Queen of Queens



Kickboxen:
Bij Kickboxen mag je zowel je handen als je voeten gebruiken. Kickboxen doe je in een soort ring. Kickboxen is niet zoals gewoon boxen. Bij kickboxen mag je dus je handen EN voeten gebruiken en het is ook niet de bedoeling om iemand neer te slagen tot hij/zij echt veel pijn heeft, wat bij boxen wel kan gebeuren. Nou ja, het gebeurt bij kickboxen ook wel eens, maar niet echt bij onze bond. Je hebt dus verschillende wedstrijdvormen. Deze haal ik even van Wikipedia, ik ken ze niet vanbuiten.
  • Het semi-contact (pointsfighting): Het is de bedoeling te scoren door trap- en stoottechnieken. Een trap op het hoofd is twee punten waard, een gesprongen trap naar het hoofd drie punten, een trap naar het lichaam een punt en een gesprongen trap naar het lichaam twee punten. Elke stoot is een punt waard. Telkens als er een punt behaald wordt, wordt de wedstrijd stilgelegd.
  • Het light-contact (continuous): Er worden punten behaald door middel van trappen en stoten en continu doorvechten tot de vooropgestelde tijd en het aantal rondes voorbij is. De wedstrijd wordt slechts af en toe stilgelegd wanneer er een foute techniek gebeurt (waarschuwing of minpunt) gegeven wordt. De winnaar is diegene met het meeste aantal punten aan het einde van het gevecht, of wanneer er een knock-out plaatsvindt.
  • Het full-contact: Bijna hetzelfde als light-contact, enkel gaat het er hier meestal iets harder aan toe. Knock-outs zijn meer frequent.
  • Forms/kata's: Alleen een oefening die beoordeeld wordt door een jury. Degene met de meeste punten wint.
Ik doe dit graag omdat ik me dan kan uitleven. Ik kan al mijn depressies eruit slaan wat best wel handig is. Ook vind ik het leuk dat je hier niet perse iets hoeft te breken om te verliezen. Anders zou ik het nogal te hard vinden. 
Woord
Woord is net zoals acteren. In de lagere graad gaat het meestal om articulatie etc. In de middelbare graad ga je meer doen aan toneel. Dus drama. In woord doe je veel aan toneeltjes. Erg leuk. Dialogen en monologen doen we dus veel. Tegen het examen moet je ook zeker een dialoog (dat is met 2 of meer) en een monoloog (dat is alleen, dus gewoon een tekstje dat je moet vertellen) doen. Daarbij doe je dan ook nog iets dat je leerkracht dan opgeeft. Dat kan verschillend zijn. Sommigen denken dat je bij woord veel van buiten moet leren. Ja, dat is ook zo, maar het is heus niet zo moeilijk. De teksten zijn erg makkelijk en na een paar keer oefenen kan je het wel. Je moet wel letten op je articulatie en hoe je het speelt.
Waarom ik het leuk vind: Ik vind het leuk omdat ik graag acteer. Ik vind het heel erg leuk om toneel te spelen. Meestal is het ook erg gezellig in de les.

Dus toneel spelen is het gewoon? xD
Account verwijderd




Kickboxen:
Bij Kickboxen mag je zowel je handen als je voeten gebruiken. Kickboxen doe je in een soort ring. Kickboxen is niet zoals gewoon boxen. Bij kickboxen mag je dus je handen EN voeten gebruiken en het is ook niet de bedoeling om iemand neer te slagen tot hij/zij echt veel pijn heeft, wat bij boxen wel kan gebeuren. Nou ja, het gebeurt bij kickboxen ook wel eens, maar niet echt bij onze bond. Je hebt dus verschillende wedstrijdvormen. Deze haal ik even van Wikipedia, ik ken ze niet vanbuiten.
  • Het semi-contact (pointsfighting): Het is de bedoeling te scoren door trap- en stoottechnieken. Een trap op het hoofd is twee punten waard, een gesprongen trap naar het hoofd drie punten, een trap naar het lichaam een punt en een gesprongen trap naar het lichaam twee punten. Elke stoot is een punt waard. Telkens als er een punt behaald wordt, wordt de wedstrijd stilgelegd.
  • Het light-contact (continuous): Er worden punten behaald door middel van trappen en stoten en continu doorvechten tot de vooropgestelde tijd en het aantal rondes voorbij is. De wedstrijd wordt slechts af en toe stilgelegd wanneer er een foute techniek gebeurt (waarschuwing of minpunt) gegeven wordt. De winnaar is diegene met het meeste aantal punten aan het einde van het gevecht, of wanneer er een knock-out plaatsvindt.
  • Het full-contact: Bijna hetzelfde als light-contact, enkel gaat het er hier meestal iets harder aan toe. Knock-outs zijn meer frequent.
  • Forms/kata's: Alleen een oefening die beoordeeld wordt door een jury. Degene met de meeste punten wint.
Ik doe dit graag omdat ik me dan kan uitleven. Ik kan al mijn depressies eruit slaan wat best wel handig is. Ook vind ik het leuk dat je hier niet perse iets hoeft te breken om te verliezen. Anders zou ik het nogal te hard vinden. 
Woord
Woord is net zoals acteren. In de lagere graad gaat het meestal om articulatie etc. In de middelbare graad ga je meer doen aan toneel. Dus drama. In woord doe je veel aan toneeltjes. Erg leuk. Dialogen en monologen doen we dus veel. Tegen het examen moet je ook zeker een dialoog (dat is met 2 of meer) en een monoloog (dat is alleen, dus gewoon een tekstje dat je moet vertellen) doen. Daarbij doe je dan ook nog iets dat je leerkracht dan opgeeft. Dat kan verschillend zijn. Sommigen denken dat je bij woord veel van buiten moet leren. Ja, dat is ook zo, maar het is heus niet zo moeilijk. De teksten zijn erg makkelijk en na een paar keer oefenen kan je het wel. Je moet wel letten op je articulatie en hoe je het speelt.
Waarom ik het leuk vind: Ik vind het leuk omdat ik graag acteer. Ik vind het heel erg leuk om toneel te spelen. Meestal is het ook erg gezellig in de les.

Waarom zo klein? XD T_T oke wens me succes met lezen.

Oeps, sorry. :cc
Account verwijderd




Kickboxen:
Bij Kickboxen mag je zowel je handen als je voeten gebruiken. Kickboxen doe je in een soort ring. Kickboxen is niet zoals gewoon boxen. Bij kickboxen mag je dus je handen EN voeten gebruiken en het is ook niet de bedoeling om iemand neer te slagen tot hij/zij echt veel pijn heeft, wat bij boxen wel kan gebeuren. Nou ja, het gebeurt bij kickboxen ook wel eens, maar niet echt bij onze bond. Je hebt dus verschillende wedstrijdvormen. Deze haal ik even van Wikipedia, ik ken ze niet vanbuiten.
  • Het semi-contact (pointsfighting): Het is de bedoeling te scoren door trap- en stoottechnieken. Een trap op het hoofd is twee punten waard, een gesprongen trap naar het hoofd drie punten, een trap naar het lichaam een punt en een gesprongen trap naar het lichaam twee punten. Elke stoot is een punt waard. Telkens als er een punt behaald wordt, wordt de wedstrijd stilgelegd.
  • Het light-contact (continuous): Er worden punten behaald door middel van trappen en stoten en continu doorvechten tot de vooropgestelde tijd en het aantal rondes voorbij is. De wedstrijd wordt slechts af en toe stilgelegd wanneer er een foute techniek gebeurt (waarschuwing of minpunt) gegeven wordt. De winnaar is diegene met het meeste aantal punten aan het einde van het gevecht, of wanneer er een knock-out plaatsvindt.
  • Het full-contact: Bijna hetzelfde als light-contact, enkel gaat het er hier meestal iets harder aan toe. Knock-outs zijn meer frequent.
  • Forms/kata's: Alleen een oefening die beoordeeld wordt door een jury. Degene met de meeste punten wint.
Ik doe dit graag omdat ik me dan kan uitleven. Ik kan al mijn depressies eruit slaan wat best wel handig is. Ook vind ik het leuk dat je hier niet perse iets hoeft te breken om te verliezen. Anders zou ik het nogal te hard vinden. 
Woord
Woord is net zoals acteren. In de lagere graad gaat het meestal om articulatie etc. In de middelbare graad ga je meer doen aan toneel. Dus drama. In woord doe je veel aan toneeltjes. Erg leuk. Dialogen en monologen doen we dus veel. Tegen het examen moet je ook zeker een dialoog (dat is met 2 of meer) en een monoloog (dat is alleen, dus gewoon een tekstje dat je moet vertellen) doen. Daarbij doe je dan ook nog iets dat je leerkracht dan opgeeft. Dat kan verschillend zijn. Sommigen denken dat je bij woord veel van buiten moet leren. Ja, dat is ook zo, maar het is heus niet zo moeilijk. De teksten zijn erg makkelijk en na een paar keer oefenen kan je het wel. Je moet wel letten op je articulatie en hoe je het speelt.
Waarom ik het leuk vind: Ik vind het leuk omdat ik graag acteer. Ik vind het heel erg leuk om toneel te spelen. Meestal is het ook erg gezellig in de les.

Dus toneel spelen is het gewoon? xD

Als je het zo wilt zien. Enkel doe je er wel meer dan toneel. 
Anoniem
Queen of Queens



Kickboxen:
Bij Kickboxen mag je zowel je handen als je voeten gebruiken. Kickboxen doe je in een soort ring. Kickboxen is niet zoals gewoon boxen. Bij kickboxen mag je dus je handen EN voeten gebruiken en het is ook niet de bedoeling om iemand neer te slagen tot hij/zij echt veel pijn heeft, wat bij boxen wel kan gebeuren. Nou ja, het gebeurt bij kickboxen ook wel eens, maar niet echt bij onze bond. Je hebt dus verschillende wedstrijdvormen. Deze haal ik even van Wikipedia, ik ken ze niet vanbuiten.
  • Het semi-contact (pointsfighting): Het is de bedoeling te scoren door trap- en stoottechnieken. Een trap op het hoofd is twee punten waard, een gesprongen trap naar het hoofd drie punten, een trap naar het lichaam een punt en een gesprongen trap naar het lichaam twee punten. Elke stoot is een punt waard. Telkens als er een punt behaald wordt, wordt de wedstrijd stilgelegd.
  • Het light-contact (continuous): Er worden punten behaald door middel van trappen en stoten en continu doorvechten tot de vooropgestelde tijd en het aantal rondes voorbij is. De wedstrijd wordt slechts af en toe stilgelegd wanneer er een foute techniek gebeurt (waarschuwing of minpunt) gegeven wordt. De winnaar is diegene met het meeste aantal punten aan het einde van het gevecht, of wanneer er een knock-out plaatsvindt.
  • Het full-contact: Bijna hetzelfde als light-contact, enkel gaat het er hier meestal iets harder aan toe. Knock-outs zijn meer frequent.
  • Forms/kata's: Alleen een oefening die beoordeeld wordt door een jury. Degene met de meeste punten wint.
Ik doe dit graag omdat ik me dan kan uitleven. Ik kan al mijn depressies eruit slaan wat best wel handig is. Ook vind ik het leuk dat je hier niet perse iets hoeft te breken om te verliezen. Anders zou ik het nogal te hard vinden. 
Woord
Woord is net zoals acteren. In de lagere graad gaat het meestal om articulatie etc. In de middelbare graad ga je meer doen aan toneel. Dus drama. In woord doe je veel aan toneeltjes. Erg leuk. Dialogen en monologen doen we dus veel. Tegen het examen moet je ook zeker een dialoog (dat is met 2 of meer) en een monoloog (dat is alleen, dus gewoon een tekstje dat je moet vertellen) doen. Daarbij doe je dan ook nog iets dat je leerkracht dan opgeeft. Dat kan verschillend zijn. Sommigen denken dat je bij woord veel van buiten moet leren. Ja, dat is ook zo, maar het is heus niet zo moeilijk. De teksten zijn erg makkelijk en na een paar keer oefenen kan je het wel. Je moet wel letten op je articulatie en hoe je het speelt.
Waarom ik het leuk vind: Ik vind het leuk omdat ik graag acteer. Ik vind het heel erg leuk om toneel te spelen. Meestal is het ook erg gezellig in de les.

Dus toneel spelen is het gewoon? xD

Als je het zo wilt zien. Enkel doe je er wel meer dan toneel. 

Dan snap ik het verschil niet echt.:$
Account verwijderd




Dus toneel spelen is het gewoon? xD

Als je het zo wilt zien. Enkel doe je er wel meer dan toneel. 

Dan snap ik het verschil niet echt.<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Haha nou. Hier leer je meer dan bij toneel. Dit is meer like, een opbouw naar toneel. (: Snap je? 
Anoniem
Queen of Queens



Als je het zo wilt zien. Enkel doe je er wel meer dan toneel. 

Dan snap ik het verschil niet echt.<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Haha nou. Hier leer je meer dan bij toneel. Dit is meer like, een opbouw naar toneel. (: Snap je? 

Ja.. nee. niet echt HAHAHAHA snap het verschil echt niet. ;c


Het is toch ook gewoon acteren? 
Anoniem
YouTube-ster



Myn hobby is ballet :$
Anoniem
Queen of Queens



Myn hobby is ballet <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Daar hoef je je niet voor te schamen hoor? :p
Anoniem
Queen of Queens



HH
Account verwijderd




Dan snap ik het verschil niet echt.<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Haha nou. Hier leer je meer dan bij toneel. Dit is meer like, een opbouw naar toneel. (: Snap je? 

Ja.. nee. niet echt HAHAHAHA snap het verschil echt niet. ;c


Het is toch ook gewoon acteren? 

Ja maar uh, ja laat maar. 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste