KIM16 schreef:
Ik waarom zeggen alle oudere gasten waarmee je praat,chat
van ik zal u alles bijleren Omg op wa slaagt da haha
BeYourMusic schreef:
wie heeft er een onderwerp om erover te praten :3
wie heeft er een onderwerp om erover te praten :3
Ik waarom zeggen alle oudere gasten waarmee je praat,chat
van ik zal u alles bijleren Omg op wa slaagt da haha


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19

en een paar gingen dood. we hadden geen verstand van vissen xd