Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Wout terug
Wout terug als NTer
Anoniem
Landelijke ster



AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAA

was geen grapje HAHAHAH nee lianne zei dat ik pas over paar maanden weer nt mag worden (met verkiezing dan)

zullen we dan maar een verkiezing starten
"alleen wout kan winnen"

Als de stagiaires mogen blijven vind ik t goed HAHAHAHA anders is het "Alleen wout Martine Tinn en Axelle kunnen winnen"
Anoniem
Playback-ster



was geen grapje HAHAHAH nee lianne zei dat ik pas over paar maanden weer nt mag worden (met verkiezing dan)

zullen we dan maar een verkiezing starten
"alleen wout kan winnen"

well als deze poll 70% had konden we hem ook terug nemen (ik ben SERIEUS)

hoezo zou dat kunnen dan

is toch liannes ding
Anoniem
Straatmuzikant



was geen grapje HAHAHAH nee lianne zei dat ik pas over paar maanden weer nt mag worden (met verkiezing dan)

zullen we dan maar een verkiezing starten
"alleen wout kan winnen"

ja met als hoofdtitel

WOUT SOLLICITEER HIER

'en o voor de andere mensen die ook wilden solliciteren: er komen heus andere kansen'
Cinta
Landelijke ster



Wat ik DENK dat de redenatie is, is dat hij van een functie misbruik maakte, maar omdat hij die functie niet meer had, is de andere functie afgepakt als een soort van vergelding. Als hij nog CT was, dan DENK ik dat alleen die badge afgepakt zou zijn.

Of ben ik dan de enige met dit soort hersenspinsels? .-. En ik zou het eerlijker vinden als Wout gewoon zijn accounts terug krijgt, maar niet zomaar NT wordt, gewoon met de volgende verkiezing want anders kan ik ook wel weer blogger worden 'want ik heb zo'n spijt van die fout die ik maakte'. Snappen jullie wat ik bedoel?

(en ik vind wout awesome hoor dus het is niets persoonlijks maar zo zou ik reageren op iemand waar ik niet mee bevriend was)

Hij heeft zijn account terug, maar vond riverfire leuker of zo

ja account terug maar wel ipban dus zit op tor

wacht heb je nog steeds een ban??
Anoniem
Wereldberoemd



was geen grapje HAHAHAH nee lianne zei dat ik pas over paar maanden weer nt mag worden (met verkiezing dan)

zullen we dan maar een verkiezing starten
"alleen wout kan winnen"

Als de stagiaires mogen blijven vind ik t goed HAHAHAHA anders is het "Alleen wout Martine en Axelle kunnen winnen"

Nee dan veranderen we Martine in Tinn want die maakt betere artikels.
Anoniem
Straatmuzikant



was geen grapje HAHAHAH nee lianne zei dat ik pas over paar maanden weer nt mag worden (met verkiezing dan)

zullen we dan maar een verkiezing starten
"alleen wout kan winnen"

Als de stagiaires mogen blijven vind ik t goed HAHAHAHA anders is het "Alleen wout Martine en Axelle kunnen winnen"

en tinn!!!!
Cinta
Landelijke ster



zullen we dan maar een verkiezing starten
"alleen wout kan winnen"

ja met als hoofdtitel

WOUT SOLLICITEER HIER

ik ga lachen als iedereen die wout terug wilt dmv dit topic ontnt't wordt ahahahha

lol heel het nt wil hem terug dusja heel nt bye bye
Anoniem
Playback-ster



zullen we dan maar een verkiezing starten
"alleen wout kan winnen"

Als de stagiaires mogen blijven vind ik t goed HAHAHAHA anders is het "Alleen wout Martine en Axelle kunnen winnen"

Nee dan veranderen we Martine in Tinn want die maakt betere artikels.

Elke chillllllllll, ze was tinns naam even vergeten
Zuko
YouTube-ster



zullen we dan maar een verkiezing starten
"alleen wout kan winnen"

Als de stagiaires mogen blijven vind ik t goed HAHAHAHA anders is het "Alleen wout Martine en Axelle kunnen winnen"

Nee dan veranderen we Martine in Tinn want die maakt betere artikels.

Even lachen hoor.
Anoniem
Wereldberoemd



Als de stagiaires mogen blijven vind ik t goed HAHAHAHA anders is het "Alleen wout Martine en Axelle kunnen winnen"

Nee dan veranderen we Martine in Tinn want die maakt betere artikels.

Elke chillllllllll, ze was tinns naam even vergeten

I doubt that
Anoniem
Playback-ster



Als de stagiaires mogen blijven vind ik t goed HAHAHAHA anders is het "Alleen wout Martine en Axelle kunnen winnen"

Nee dan veranderen we Martine in Tinn want die maakt betere artikels.

Even lachen hoor.

HAHAHAH pls sad
Anoniem
Playback-ster



Nee dan veranderen we Martine in Tinn want die maakt betere artikels.

Even lachen hoor.

sorry maar nu komt dit over als vriendjespolitiek

Schat dat was sarcasme hoor de stagiaires waren unaniem volgensmij bijna iig
Cinta
Landelijke ster



Nee dan veranderen we Martine in Tinn want die maakt betere artikels.

Even lachen hoor.

sorry maar nu komt dit over als vriendjespolitiek

als er 1 ding is waar het nt niet aan meedoet is het vriendjespolitie
Anoniem
Landelijke ster



zullen we dan maar een verkiezing starten
"alleen wout kan winnen"

Als de stagiaires mogen blijven vind ik t goed HAHAHAHA anders is het "Alleen wout Martine en Axelle kunnen winnen"

Nee dan veranderen we Martine in Tinn want die maakt betere artikels.

Ik was gewoon haar naam vergeten maar oke. Ik zal het even veranderen. n-n
Cinta
Landelijke ster



sorry maar nu komt dit over als vriendjespolitiek

Schat dat was sarcasme hoor de stagiaires waren unaniem volgensmij bijna iig

ja hallo dat weet ik niet ik ben ook geen nt'er en heb geen een solli gelezen

oordeel dan niet kus
Dit topic is gesloten.
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste