Rhea schreef:
Als de stagiaires mogen blijven vind ik t goed HAHAHAHA anders is het "Alleen wout Martine Tinn en Axelle kunnen winnen"
Stro schreef:
zullen we dan maar een verkiezing starten
"alleen wout kan winnen"
Riverfire schreef:
was geen grapje HAHAHAH nee lianne zei dat ik pas over paar maanden weer nt mag worden (met verkiezing dan)
Alena schreef:
AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAA
AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAA
was geen grapje HAHAHAH nee lianne zei dat ik pas over paar maanden weer nt mag worden (met verkiezing dan)
zullen we dan maar een verkiezing starten
"alleen wout kan winnen"
Als de stagiaires mogen blijven vind ik t goed HAHAHAHA anders is het "Alleen wout Martine Tinn en Axelle kunnen winnen"


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19