Chayen schreef:
Die badge is er toch al, dus waarom zou ik mijn tijd verspillen aan een badge waar toch niks mee gedaan gaat worden? Ik weet toch zelf wel of ik 't niet heb gezien of wel? u_u
Marin schreef:
Nou, ik zou zeggen laat zien wat je kan en verbaas iedereen met je kunsten die je blijkt te hebben, want tja, je kan het zoveel beter dan Ilse.
Ja maar toch, die competitie heeft minstens 3 weken geduurd, wel langer zelfs waarschijnlijk, en je gaat me echt niet vertellen dat je meer dan 3 weken op kamp bent geweest.
Skeeregurl schreef:
Ja, dat denk ik wel. Het zou me niks verbazen als die competitie was begonnen rond 16 juni,
toen was ik namelijk op kamp en had ik geen internet ;-;
Marin schreef:
Maar je zegt hiermee dus een beetje dat jij het beter had gekund? Aangezien je net zei dat je de wedstrijd niet hebt gezien en ook wel wilde meedoen. Dan ben ik erg benieuwd of jij dat ook echt kan, en trouwens dat topic heeft zó vaak op de homepage gestaan, die kun je bijna niet hebben gemist.
Oh en wat die 1e zin betreft: Dan valt er toch ook niks om over te zeuren? (:
Maar je zegt hiermee dus een beetje dat jij het beter had gekund? Aangezien je net zei dat je de wedstrijd niet hebt gezien en ook wel wilde meedoen. Dan ben ik erg benieuwd of jij dat ook echt kan, en trouwens dat topic heeft zó vaak op de homepage gestaan, die kun je bijna niet hebben gemist.
Oh en wat die 1e zin betreft: Dan valt er toch ook niks om over te zeuren? (:
Ja, dat denk ik wel. Het zou me niks verbazen als die competitie was begonnen rond 16 juni,
toen was ik namelijk op kamp en had ik geen internet ;-;
Nou, ik zou zeggen laat zien wat je kan en verbaas iedereen met je kunsten die je blijkt te hebben, want tja, je kan het zoveel beter dan Ilse.
Ja maar toch, die competitie heeft minstens 3 weken geduurd, wel langer zelfs waarschijnlijk, en je gaat me echt niet vertellen dat je meer dan 3 weken op kamp bent geweest.
Die badge is er toch al, dus waarom zou ik mijn tijd verspillen aan een badge waar toch niks mee gedaan gaat worden? Ik weet toch zelf wel of ik 't niet heb gezien of wel? u_u


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19

