Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Sorry maar ik vind die BT badge echt lelijk
Anoniem
YouTube-ster



Maar je zegt hiermee dus een beetje dat jij het beter had gekund? Aangezien je net zei dat je de wedstrijd niet hebt gezien en ook wel wilde meedoen. Dan ben ik erg benieuwd of jij dat ook echt kan, en trouwens dat topic heeft zó vaak op de homepage gestaan, die kun je bijna niet hebben gemist.

Oh en wat die 1e zin betreft: Dan valt er toch ook niks om over te zeuren? (:

Ja, dat denk ik wel. Het zou me niks verbazen als die competitie was begonnen rond 16 juni,
toen was ik namelijk op kamp en had ik geen internet ;-;

Nou, ik zou zeggen laat zien wat je kan en verbaas iedereen met je kunsten die je blijkt te hebben, want tja, je kan het zoveel beter dan Ilse. 
Ja maar toch, die competitie heeft minstens 3 weken geduurd, wel langer zelfs waarschijnlijk, en je gaat me echt niet vertellen dat je meer dan 3 weken op kamp bent geweest.

Die badge is er toch al, dus waarom zou ik mijn tijd verspillen aan een badge waar toch niks mee gedaan gaat worden? Ik weet toch zelf wel of ik 't niet heb gezien of wel? u_u
Anoniem
YouTube-ster




pls citeren is niet nodig.

zeiken is ook niet nodig. maar mensen doen het toch.

Talking about yourself? Ik geef alleen mijn mening hier.
Account verwijderd




Ja, dat denk ik wel. Het zou me niks verbazen als die competitie was begonnen rond 16 juni,
toen was ik namelijk op kamp en had ik geen internet ;-;

Nou, ik zou zeggen laat zien wat je kan en verbaas iedereen met je kunsten die je blijkt te hebben, want tja, je kan het zoveel beter dan Ilse. 
Ja maar toch, die competitie heeft minstens 3 weken geduurd, wel langer zelfs waarschijnlijk, en je gaat me echt niet vertellen dat je meer dan 3 weken op kamp bent geweest.

Die badge is er toch al, dus waarom zou ik mijn tijd verspillen aan een badge waar toch niks mee gedaan gaat worden? Ik weet toch zelf wel of ik 't niet heb gezien of wel? u_u

Dan is het toch wel kunstig dat je in ong. een maand lang tijd een topic niet hebt gezien dat elke 2 dagen ongeveer wel omhoog gehaald.
Anoniem
YouTube-ster



pls citeren is niet nodig.

zeiken is ook niet nodig. maar mensen doen het toch.

Talking about yourself? Ik geef alleen mijn mening hier.

... pls
Anoniem
YouTube-ster



Nou, ik zou zeggen laat zien wat je kan en verbaas iedereen met je kunsten die je blijkt te hebben, want tja, je kan het zoveel beter dan Ilse. 
Ja maar toch, die competitie heeft minstens 3 weken geduurd, wel langer zelfs waarschijnlijk, en je gaat me echt niet vertellen dat je meer dan 3 weken op kamp bent geweest.

Die badge is er toch al, dus waarom zou ik mijn tijd verspillen aan een badge waar toch niks mee gedaan gaat worden? Ik weet toch zelf wel of ik 't niet heb gezien of wel? u_u

Dan is het toch wel kunstig dat je in ong. een maand lang tijd een topic niet hebt gezien dat elke 2 dagen ongeveer wel omhoog gehaald.

Sorry, ik heb een leven, ik kijk niet elke minuut van de dag op het forum, en ik zit ook niet elke minuut van de dag op vp.
Account verwijderd




Die badge is er toch al, dus waarom zou ik mijn tijd verspillen aan een badge waar toch niks mee gedaan gaat worden? Ik weet toch zelf wel of ik 't niet heb gezien of wel? u_u

Dan is het toch wel kunstig dat je in ong. een maand lang tijd een topic niet hebt gezien dat elke 2 dagen ongeveer wel omhoog gehaald.

Sorry, ik heb een leven, ik kijk niet elke minuut van de dag op het forum, en ik zit ook niet elke minuut van de dag op vp.

Nog steeds vind ik het kunstig.
Anoniem
Popster



Die badge is er toch al, dus waarom zou ik mijn tijd verspillen aan een badge waar toch niks mee gedaan gaat worden? Ik weet toch zelf wel of ik 't niet heb gezien of wel? u_u

Dan is het toch wel kunstig dat je in ong. een maand lang tijd een topic niet hebt gezien dat elke 2 dagen ongeveer wel omhoog gehaald.

Sorry, ik heb een leven, ik kijk niet elke minuut van de dag op het forum, en ik zit ook niet elke minuut van de dag op vp.

Je kon van 25-05 tot 10-06 inzenden dus je zou hem echt wel een keer voorbij moeten hebben zien komen hoor..
Julia
YouTube-ster



'Ja het is saai hier'
*Er wordt wat veranderd*
'Ugh het staat me niet aan'
Anoniem
YouTube-ster



Dan is het toch wel kunstig dat je in ong. een maand lang tijd een topic niet hebt gezien dat elke 2 dagen ongeveer wel omhoog gehaald.

Sorry, ik heb een leven, ik kijk niet elke minuut van de dag op het forum, en ik zit ook niet elke minuut van de dag op vp.

Nog steeds vind ik het kunstig.

Oke. ._.
Anoniem
YouTube-ster



Dan is het toch wel kunstig dat je in ong. een maand lang tijd een topic niet hebt gezien dat elke 2 dagen ongeveer wel omhoog gehaald.

Sorry, ik heb een leven, ik kijk niet elke minuut van de dag op het forum, en ik zit ook niet elke minuut van de dag op vp.

Je kon van 25-05 tot 10-06 inzenden dus je zou hem echt wel een keer voorbij moeten hebben zien komen hoor..

Ja niet gebeurt dus.
Anoniem
Popster



Sorry, ik heb een leven, ik kijk niet elke minuut van de dag op het forum, en ik zit ook niet elke minuut van de dag op vp.

Je kon van 25-05 tot 10-06 inzenden dus je zou hem echt wel een keer voorbij moeten hebben zien komen hoor..

Ja niet gebeurt dus.

http://virtualpopstar.com/social/forum?category=3&topic=356181 Bij deze dan :)
Account verwijderd




Ik zal even definitief zeggen dat ik hem wel mooi vind. (:
Anoniem
YouTube-ster



Je kon van 25-05 tot 10-06 inzenden dus je zou hem echt wel een keer voorbij moeten hebben zien komen hoor..

Ja niet gebeurt dus.

virtualpopstar.com/social/forum?category=3&topic=356181 Bij deze dan <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Nee serieus, dat topic heb ik nog nooit gezien..
Anoniem
YouTube-ster



Ik zal even definitief zeggen dat ik hem wel mooi vind. (:

Oke, dus jij mag wel je mening geven maar ik niet?
Account verwijderd




Ik zal even definitief zeggen dat ik hem wel mooi vind. (:

Oke, dus jij mag wel je mening geven maar ik niet?

Zeg ik dat? Nee.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste