Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
MusicRecords = TK!
Compulsion
Wereldberoemd



Hahahaha MR is zo koel

ja he c:
Sophrosyne
Straatmuzikant



W8 ff, 200.000 pd, ik doe er toch niks mee.
Sophrosyne
Straatmuzikant



W8 ff, 200.000 pd, ik doe er toch niks mee.

Dit is btw een pd bod
Compulsion
Wereldberoemd



W8 ff, 200.000 pd, ik doe er toch niks mee.

Sorry, ik wil liever credits :$
Sophrosyne
Straatmuzikant



W8 ff, 200.000 pd, ik doe er toch niks mee.

Sorry, ik wil liever credits <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Kan er misschien pd bij? Ik heb namelijk maar 286 cr en eigenlijk wil ik er niet zoveel voor uitgeven, daarnaast kan je voor de pd ook cr kopen.
Compulsion
Wereldberoemd



W8 ff, 200.000 pd, ik doe er toch niks mee.

Sorry, ik wil liever credits <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Kan er misschien pd bij? Ik heb namelijk maar 286 cr en eigenlijk wil ik er niet zoveel voor uitgeven, daarnaast kan je voor de pd ook cr kopen.

Jup, dat mag wel, maar geen volledig pd bod :3
Sophrosyne
Straatmuzikant



Sorry, ik wil liever credits <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Kan er misschien pd bij? Ik heb namelijk maar 286 cr en eigenlijk wil ik er niet zoveel voor uitgeven, daarnaast kan je voor de pd ook cr kopen.

Jup, dat mag wel, maar geen volledig pd bod :3

Dan bied ik 200 cr + 100.000 pd = 300 cr waarde.
Compulsion
Wereldberoemd



Kan er misschien pd bij? Ik heb namelijk maar 286 cr en eigenlijk wil ik er niet zoveel voor uitgeven, daarnaast kan je voor de pd ook cr kopen.

Jup, dat mag wel, maar geen volledig pd bod :3

Dan bied ik 200 cr + 100.000 pd = 300 cr waarde.

HB
Toothless
Wereldberoemd



Dit wordt mij teveel sorry. ;) Hij is voor jou, als niemand meer biedt. ;)
Sophrosyne
Straatmuzikant



Jup, dat mag wel, maar geen volledig pd bod :3

Dan bied ik 200 cr + 100.000 pd = 300 cr waarde.

HB

300 cr zou toch deal zijn? :c
Compulsion
Wereldberoemd



Dan bied ik 200 cr + 100.000 pd = 300 cr waarde.

HB

300 cr zou toch deal zijn? :c

Jup, maar hij staat nu nog meer een uur te koop of zo, ik wil sowieso nog een paar dagen wachten als je dat niet erg vindt.
Sophrosyne
Straatmuzikant



HB

300 cr zou toch deal zijn? :c

Jup, maar hij staat nu nog meer een uur te koop of zo, ik wil sowieso nog een paar dagen wachten als je dat niet erg vindt.

Mag ik wel vragen dan waarom eigenlijk? xd
Compulsion
Wereldberoemd



300 cr zou toch deal zijn? :c

Jup, maar hij staat nu nog meer een uur te koop of zo, ik wil sowieso nog een paar dagen wachten als je dat niet erg vindt.

Mag ik wel vragen dan waarom eigenlijk? xd

Zodat mensen die MR ook willen de kans krijgen om te kunnen bieden haha
Sophrosyne
Straatmuzikant



Jup, maar hij staat nu nog meer een uur te koop of zo, ik wil sowieso nog een paar dagen wachten als je dat niet erg vindt.

Mag ik wel vragen dan waarom eigenlijk? xd

Zodat mensen die MR ook willen de kans krijgen om te kunnen bieden haha

Ah, alleen is het wel vreemd als 300 cr deal zou zijn haha, but okay.
Compulsion
Wereldberoemd



Mag ik wel vragen dan waarom eigenlijk? xd

Zodat mensen die MR ook willen de kans krijgen om te kunnen bieden haha

Ah, alleen is het wel vreemd als 300 cr deal zou zijn haha, but okay.

Ik zei maar iets haha + ik was wel van plan het enkele dagen TK te laten staan, tot dinsdag/woensdag of zo, is dat goed?
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste