Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Tbh ben ik bang dat
Anoniem
Minister of Pop



Maar menshe het ligt niet alleen aan de credits, het gaat om de leden.

Hoe bedoel je
Account verwijderd




Wat nu

Rustig!
Oke dat klink gemener dan ik dacht.

We moeten idd gewoon zorgen dat het leuker word om cr te kopen.

Idd!
Account verwijderd




Wat nu

Rustig!
Oke dat klink gemener dan ik dacht.

We moeten idd gewoon zorgen dat het leuker word om cr te kopen.

Idd!
Anoniem
Wereldberoemd



Wat ben je flink.

ik dacht aan het account flink

pls

HAHAHAHAHAH

Ik las het echt voor als
"wat ben je, flink??"
Anoniem
Landelijke ster



ik dacht aan het account flink

pls

HAHAHAHAHAH

Ik las het echt voor als
"wat ben je, flink??"

Lawl
Account verwijderd




Ik zou het echt jammer vinden als vp zou stoppen :c
Account verwijderd




We moeten gewoon weer cr voor meer verkopen in plaats van 800. als we nou gewoon met iedereen afspreken dat de cr waarde weer omhoog gaat naar minstens 1500 dan kopen mischien meer mensen cr met echt geld. alleen denk ik niet dat iedereen hier zich dan aan zou houden ;-;

Als ze de credits nou goedkoper maken word het ook een stuk aantrekkelijker.

Das waar maar dan verdienen ze er minder aan.

Kunnen ze niet bv doen dat je alleen een platenlebel kan starten als je donateur bent of een mentor hebt, dan willen nog meer mensen cr hebben????
Anoniem
Popster



Zou ik ontzettend jammer vinden.
Account verwijderd




Ik denk omdat  er te weinig inkomsten zijn en daardoor weinig updates en weinig nieuwe serieuze leden. Ook odat Lianne en Kaj een leven hebben en VP boos wordt dat ze weinig online komen (onterecht) dan zijn er nog minder leden want ze stoppen en ook de leden die geld uitgeven gaan dat doen. Het is een spiraal die steeds meer naar beneden gaat VP blijft online door cr te kopen en niet met popdollars te handelen voor belachelijk lage prijzen.

Ze zouden het kopen van credits aantrekkelijker moeten maken.
Als de cr actie set dat al niet is voor jouw mening en je geeft ook geen suggestie hoe ze dat kunnen doen zonder een update omdat ze die niet kunnen betalen dan helpt dat oiok niet veel. Hoe maken ze het aantrekkelijker zonder een geld kostende update.

Sorry hoor...
Anoniem
Minister of Pop



Of je moet ook pd moeten kopen!

Mmm 
Anoniem
Minister of Pop



Zou ik ontzettend jammer vinden.

Ik ook
Anoniem
Popster



Als ze de credits nou goedkoper maken word het ook een stuk aantrekkelijker.

Das waar maar dan verdienen ze er minder aan.

Kunnen ze niet bv doen dat je alleen een platenlebel kan starten als je donateur bent of een mentor hebt, dan willen nog meer mensen cr hebben????

Of wat eerder is gezegd net ook popdollar bij kunnen kopen! Maar helaas zijn dat ook updates.
Account verwijderd




Ik zou het echt jammer vinden als vp zou stoppen :c

Ik ook!
Anoniem
Landelijke ster



He het is nog niet zo ver :p
Anoniem
Minister of Pop



Das waar maar dan verdienen ze er minder aan.

Kunnen ze niet bv doen dat je alleen een platenlebel kan starten als je donateur bent of een mentor hebt, dan willen nog meer mensen cr hebben????

Of wat eerder is gezegd net ook popdollar bij kunnen kopen! Maar helaas zijn dat ook updates.

Dit is lastig
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste