Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Jouw manager
Anoniem
Wereldberoemd



xd

Credits teveel ofzo? hahaha
Omg, dat wil ik ook kunnen. ;--;

Haha toen ik dat kocht wel XD

Je had ook mij kunnen sponsoren hoor!! :p
PierceTheVeil
Internationale ster



Je manager is actief tot 13-08-2021.

Dat is denk ik wel het record van VP? Dat je daar zoveel credits aan uit hebt gegeven, wow. Wie zegt dat je over 7 jaar nog op VP bent? <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

No ideaXD I know daarom moet ik 7 jaar wachten als ik ooit stop met vp xD
PierceTheVeil
Internationale ster



Credits teveel ofzo? hahaha
Omg, dat wil ik ook kunnen. ;--;

Haha toen ik dat kocht wel XD

Je had ook mij kunnen sponsoren hoor!! <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Dat had ik kunnen doen :3
IlseLikker
Karaoke-ster



RedFeather staat op de vakantie modus dus ik kan het niet zien.. Volgens mij wel tot volgende maand
Anoniem
Queen of Queens



Je manager is actief tot 13-08-2021.

Holy creap!!!


Hoeveel cr was dat 10.000?
Anoniem
Straatmuzikant



Ik heb geen manager, helaas D:
Toothless
Wereldberoemd



Oké wow... Ik heb dus nog een maand gekocht omdat ik de 9 lelijk vond staan omg ik spoor niet xd
Tianmi
Straatmuzikant



Je hebt geen manager.. sad

Toothless
Wereldberoemd



Als ik volgende week weer credits heb, zal ik eens wat managerloze mensen blij maken :p
ColdCoffee
YouTube-ster



Ik heb er jammer genoeg geen sad
Anoniem
Queen of Queens



Ik heb geen manager, helaas D:

Momto
Toothless
Wereldberoemd



Ach, ik nu tot 15-10-2015, vind ik best wel prima :p
Anoniem
Queen of Queens



Ik heb geen manager, helaas D:

Nu heb je 1 week. ^^
Account verwijderd




<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

bigkiss

Tssss dan geef je toch ook? :c

Zei ik ook. ^-^
Anoniem
Straatmuzikant



Ik heb geen manager, helaas D:

Momto

omg o.o THANKS ♥
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste