Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Joline moet in het NieuwsTeam blijven
Joline moet in het NieuwsTeam blijven???
Anoniem
YouTube-ster



NT, BCT, blogger
& minder met vp

dat laatste is niet waar


jawel duhh als ik niet meer hoef te nt'en en shit zit ik minder op vp
Cinta
Landelijke ster



dat laatste is niet waar


jawel duhh als ik niet meer hoef te nt'en en shit zit ik minder op vp

maar het mag niet 
Account verwijderd




dat laatste is niet waar


jawel duhh als ik niet meer hoef te nt'en en shit zit ik minder op vp

maar je blijft voor



mij
Anoniem
Queen of Queens



NT, BCT, blogger
& minder met vp

Daar zal je wel een goede reden voor hebben, lijkt me. Ik vind het jammer want je bent/was een geweldiger nt'er maar het is jou keuze meid. Ik sta achter je welke keuze het ook word.

Mja ik wil meer leuke dingen doen ipv vpen 
maar idk xd

Als je twijfelt zou ik nog niet stoppen met nt, mocht je echt niet meer in het nieuwsteam willen zitten dan weet je zeker dat je klaar bent om te gaan. Maar bij twijfel nog niet doen, geloof me ik spreek uit ervaring. XD
Anoniem
YouTube-ster




jawel duhh als ik niet meer hoef te nt'en en shit zit ik minder op vp

maar je blijft voor



mij

neee

sorry
Account verwijderd




jawel duhh als ik niet meer hoef te nt'en en shit zit ik minder op vp

maar je blijft voor



mij

neee

sorry

Op 03-08-2014 16:06:45, Joline schreef:
sorry t spijt me

maar kzal wel voor jou blijven xoxoxo
Anoniem
Wereldberoemd



Joline, ik moet nu heel erg denken aan wat Mirinda tegen ons zei HAHAHA.
Cinta
Landelijke ster




jawel duhh als ik niet meer hoef te nt'en en shit zit ik minder op vp

maar je blijft voor



mij

Anoniem
YouTube-ster



Joline, ik moet nu heel erg denken aan wat Mirinda tegen ons zei HAHAHA.

Huh wat ik weet het niet meer 
Anoniem
Wereldberoemd



Joline, ik moet nu heel erg denken aan wat Mirinda tegen ons zei HAHAHA.

Huh wat ik weet het niet meer 

Over dat we een leven moesten zoeken. :p
Anoniem
YouTube-ster



maar je blijft voor



mij

neee

sorry

Op 03-08-2014 16:06:45, Joline schreef:
sorry t spijt me

maar kzal wel voor jou blijven xoxoxo

kut
Account verwijderd




neee

sorry

Op 03-08-2014 16:06:45, Joline schreef:
sorry t spijt me

maar kzal wel voor jou blijven xoxoxo

kut

hihih
Anoniem
YouTube-ster



Joline, ik moet nu heel erg denken aan wat Mirinda tegen ons zei HAHAHA.

Huh wat ik weet het niet meer 

Over dat we een leven moesten zoeken. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

oja
ga ik ook doen!!!!!!!!!!
Anoniem
YouTube-ster



maar 60 lukt jullie echt niet
Anoniem
Wereldberoemd



Huh wat ik weet het niet meer 

Over dat we een leven moesten zoeken. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

oja
ga ik ook doen!!!!!!!!!!

Hahaha same!! Kom we gaan samen een leven zoeken, teamwork!!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste