Fuenta schreef:
jawel duhh als ik niet meer hoef te nt'en en shit zit ik minder op vp
TaylorSwift schreef:
Marin schreef:
dat laatste is niet waar
Joline schreef:
NT, BCT, blogger
& minder met vp
NT, BCT, blogger
& minder met vp
dat laatste is niet waar
jawel duhh als ik niet meer hoef te nt'en en shit zit ik minder op vp


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17

