Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Iedereen heeft zijn naam veranderd ofzo
Anoniem
Straatmuzikant



Jawel... jij bent altijd een verrassing

TUN TUN TUUUUUUUNNNN woot

Maar als je altijd weet dat je een verrassing kan verwachten, verrast het je niet meer. .-.

Nee want het is altijd een verrassing wat de verrassing is, want jij kan ook zomaar iemand anders zijn woot

Hush dat's geheim :s
Anoniem
Wereldberoemd



Mweh gaat

Ik zou blijer zijn als het fantastisch met je ging, maar goed, als je wilt mailen, ik ben er altijd voor je, oké? <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Mail e ff

oké :)
Anoniem
Wereldberoemd



Ik sla altijd, weet je toch cool
Hee Liesl <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'>'>

Hahahahaha, Still love you to, I'm into that stuff I guess cool
Hoe gaat-ie? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'> Missed ya <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'>

Love ya too

Gaat wel, ben hyper en vrolijk en tegelijkertijd heb ik pijn en verveel ik me xD
Missed ya too :C

(l)

Exact same thing here xD Gisteren regende het hier echt enorm hard, ik ontzettend vrolijk (zonder reden), mijn bff: 'Kun je nu eens niet knorrig zijn ofzo?' ik: 'Nee ^^ ik ben niet verpletterd door mijn zus haar lamp vannacht, ik ben blij dat ik nog leef en dat mijn hoofd niet die 10 centimeter meer naar links lag!' xD
:c Mééh, ik moet je eens mailen af en toe (of online komen xD)
Alessa
Popster



Ik ga nooit m,n naam veranderen denk ik
Anoniem
Popster



FlutterShy is niet veranderd n_n
Sophrosyne
Straatmuzikant



Maar als je altijd weet dat je een verrassing kan verwachten, verrast het je niet meer. .-.

Nee want het is altijd een verrassing wat de verrassing is, want jij kan ook zomaar iemand anders zijn woot

Hush dat's geheim <img src='/layout/nl/images/smileys/confused.png' alt=':s'>

omg straks meet ik een of andere pedo fzo sad(((
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: