Cindy schreef:
Nee, nee als ik je interview moet je ook zulke vragen kunnen beantwoorden he?
Angel schreef:
Ja maar uh, ja laat maar.
Cindy schreef:
Ja.. nee. niet echt HAHAHAHA snap het verschil echt niet. ;c
Het is toch ook gewoon acteren?
Angel schreef:
Haha nou. Hier leer je meer dan bij toneel. Dit is meer like, een opbouw naar toneel. (: Snap je?
Haha nou. Hier leer je meer dan bij toneel. Dit is meer like, een opbouw naar toneel. (: Snap je?
Ja.. nee. niet echt HAHAHAHA snap het verschil echt niet. ;c
Het is toch ook gewoon acteren?
Ja maar uh, ja laat maar.
Nee, nee als ik je interview moet je ook zulke vragen kunnen beantwoorden he?


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


21

Dan weet ik ook ongeveer als ik je kies welke vragen ik moet stellen.
Dan weet ik ook ongeveer als ik je kies welke vragen ik moet stellen.