Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Wie mag ik interviewen? Die een leuke hobby..
Anoniem
Queen of Queens



Haha nou. Hier leer je meer dan bij toneel. Dit is meer like, een opbouw naar toneel. (: Snap je? 

Ja.. nee. niet echt HAHAHAHA snap het verschil echt niet. ;c


Het is toch ook gewoon acteren? 

Ja maar uh, ja laat maar. 

Nee, nee als ik je interview moet je ook zulke vragen kunnen beantwoorden he? :p
Account verwijderd




Ja.. nee. niet echt HAHAHAHA snap het verschil echt niet. ;c


Het is toch ook gewoon acteren? 

Ja maar uh, ja laat maar. 

Nee, nee als ik je interview moet je ook zulke vragen kunnen beantwoorden he? <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Tss but je interviewt me niet. Haha.

Nou, het is wel acteren, ja. Maar het is niet hetzelfde als toneel. Voordat je professioneel toneel kan gaan doen, moet je eerst ervaren zijn, een goede uitspraak hebben, en goed kunnen acteren. Daarvoor kan je naar woord gaan.
maart2001
Karaoke-ster



Hobby's turenen en tekenen
Anoniem
Wereldberoemd



Behendigheid met Coopertje haha
Anoniem
Queen of Queens



Behendigheid met Coopertje haha

Watte? xD
Anoniem
Minister of Pop



Ik woon in groesbeek op werkenrode. Daar is elk jaar een hobby markt. Dit jaar had ik me ingeschreven voor de meidenclub. We doen me een aantal meiden en 1/2 begeleiders(vaak stagaires) allerlei leuke dingen. Ijvoorbeeld haren doen ahels doen ktselen ennspelletjes. Et is echt duperleukhet is elke woensdag(mits er een keer uit valt) van half 4 tot half 5 in het cardo. Ik vind jet heel leuk. Om te doen.
Anoniem
Wereldberoemd



Behendigheid met Coopertje haha

Watte? xD

zoek maar op: agility
Anoniem
Queen of Queens



Behendigheid met Coopertje haha

Watte? xD

zoek maar op: agility

Ik heb liever dat jij het uitlegt in jou woorden. :) Dan weet ik ook ongeveer als ik je kies welke vragen ik moet stellen. :p
Anoniem
Minister of Pop



Cindy srry mn ipad doet raar
Anoniem
Queen of Queens



Cindy srry mn ipad doet raar

Maak niks uit.
Anoniem
Wereldberoemd



Watte? xD

zoek maar op: agility

Ik heb liever dat jij het uitlegt in jou woorden. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> Dan weet ik ook ongeveer als ik je kies welke vragen ik moet stellen. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Nee maar ik bedoel kijk de plaatjes, dat verklaart veel haha
Anoniem
Queen of Queens



zoek maar op: agility

Ik heb liever dat jij het uitlegt in jou woorden. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'> Dan weet ik ook ongeveer als ik je kies welke vragen ik moet stellen. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Nee maar ik bedoel kijk de plaatjes, dat verklaart veel haha

Iets met honden? XD
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb liever dat jij het uitlegt in jou woorden. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'> Dan weet ik ook ongeveer als ik je kies welke vragen ik moet stellen. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Nee maar ik bedoel kijk de plaatjes, dat verklaart veel haha

Iets met honden? XD

Hondensport, een parcours afleggen met je hond
Anoniem
Queen of Queens



Nee maar ik bedoel kijk de plaatjes, dat verklaart veel haha

Iets met honden? XD

Hondensport, een parcours afleggen met je hond

Mmm klinkt erg interessant! Wie weet even kijken of er nog meer leuke hobby's zijn! :)
Anoniem
Minister of Pop



Hh. Meh i deet dat het interessant is haha
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste