Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Wout terug
Wout terug als NTer
Anoniem
Playback-ster



sorry maar nu komt dit over als vriendjespolitiek

als er 1 ding is waar het nt niet aan meedoet is het vriendjespolitie

Mag ik je even mailen?

en mij PLS ik wil weten welke kansen sad
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik denk dat Lianne hem voor een goede reden hem eruit heeft gegooit, anders zou ze dat niet doen. En gezien wat hij laatst heeft gedaan zeg ik nee.
Anoniem
Playback-ster



sorry maar nu komt dit over als vriendjespolitiek

als er 1 ding is waar het nt niet aan meedoet is het vriendjespolitie

in tegendeel tot andere teams kuch

ct in ieder geval ook -> niet <-
Cinta
Landelijke ster



sorry maar nu komt dit over als vriendjespolitiek

als er 1 ding is waar het nt niet aan meedoet is het vriendjespolitie

Mag ik je even mailen?

Sure
Anoniem
Straatmuzikant



Hierover heb ik me net al uitgelaten en als je niet tegen een nee kan, dan geen topic aanmaken als nt.

Ik heb niet eens deze topic gemaakt, en ik kan tegen een nee. Ik vind je argumenten gewoon zwak.

Je reageert tegen iedereen hier zo die nee zegt, of alleen tegen bepaalde mensen? Daarbij roep jij oa heel hard dat blogger geen functie is en vervolgens ben ik opeens t probleem? Ga dat dan na. Dit topic gaat niet over mij, mijn naam staat nergens dus blijf eens bij t onderwerp ipv altijd naar anderen te wijzen.

Helemaal niet, ik zag jouw reactie gewoon langs. Ik zeg dat jij wél meerdere kansen had om blogger te worden, en jij vond dat niet erg. Nu zeg jij dat Wout meerdere kansen had gehad wat dus echt geen ene ruk te maken had met het NT, over het CT ga ik daar niet over want het ging over of Wout zijn NT badge mocht terug hebben. En Simone, jij wijst ook dingen naar anderen, dus ga alsjeblieft niet schijnheilig doen. Sorry hoor, ik wil geen ruzie met jou, maar ik ben echt klaar met dit soort gedoe.
Anoniem
Landelijke ster



Als de stagiaires mogen blijven vind ik t goed HAHAHAHA anders is het "Alleen wout Martine en Axelle kunnen winnen"

Nee dan veranderen we Martine in Tinn want die maakt betere artikels.

Dude? 

Dat mens heeft wat tegen me. Idk. K was Tinn gewoon vergeten lol, like, omdat k haar niet ken enz.
Anoniem
Wereldberoemd



Als de stagiaires mogen blijven vind ik t goed HAHAHAHA anders is het "Alleen wout Martine en Axelle kunnen winnen"

Nee dan veranderen we Martine in Tinn want die maakt betere artikels.

Dude? 

Eh don't judge, meerdere NT'ers hebben het ook gezegd hoor so gimma a break.
Anoniem
Queen of Queens



Daar oordeelt lianne alleen over niet wij.


Dus ik oordeel niet sorry.
Anoniem
Landelijke ster



Dude? 

Dat mens heeft wat tegen me. Idk. K was Tinn gewoon vergeten lol, like, omdat k haar niet ken enz.

Ach, went wel, ze heeft een groepje wie ze leuk vindt, val je daar buiten, dan haat ze je.

Vind het eigenlijk wel lachwekkend dat ze niet door heeft hoe erg ze zich voor schut zet haha.
Anoniem
Wereldberoemd



Dude? 

Dat mens heeft wat tegen me. Idk. K was Tinn gewoon vergeten lol, like, omdat k haar niet ken enz.

Ach, went wel, ze heeft een groepje wie ze leuk vindt, val je daar buiten, dan haat ze je.

Nee hoor, iedereen krijgt een bepaald 'level' respect van me, maar als je het zelf verpest dan kan ik er ook niets aan doen. (:
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik denk dat Lianne hem voor een goede reden hem eruit heeft gegooit, anders zou ze dat niet doen. En gezien wat hij laatst heeft gedaan zeg ik nee.

Niet gemeen bedoeld, maar jij hebt ook niet zo'n geweldig verleden hier, maar jij hebt toch ook een tweede kans gekregen om te mogen solliciteren en te kunnen bemachtigen van een functie?

Ik heb geen misbruik gemaakt van een functie of wat dan ook. Daarnaast gaat dit niet over mij maar over hem.
Anoniem
Straatmuzikant



Ik stemop ja maar die hadden jullie wek verwacht denk k???

nee lijkt maar zo hoor

!!!!!!
Anoniem
Wereldberoemd



Ach, went wel, ze heeft een groepje wie ze leuk vindt, val je daar buiten, dan haat ze je.

Nee hoor, iedereen krijgt een bepaald 'level' respect van me, maar als je het zelf verpest dan kan ik er ook niets aan doen. (:

Nee, als één van je vriendinnetjes ruzie met bijvoorbeeld mij heeft, zend jij ook gelijk al je haat op diegene af.

Als iemand heel kut zou doen tegen Barbara, zou jij dan voor haar opkomen? Ja, sowieso wel, dus waarom zou ik dat recht niet hebben?
Anoniem
Queen of Queens



Waarom dit topic? Waarom mail je niet naar lianne en vraag je haar mening?  Want al stem heel vp voor lianne bleslist. 




Niet gemeen bedoelt he sorry als het zo overkomt. 
Anoniem
Landelijke ster



Waarom dit topic? Waarom mail je niet naar lianne en vraag je haar mening?  Want al stem heel vp voor lianne bleslist. 




Niet gemeen bedoelt he sorry als het zo overkomt. 

Dan ziet Lianne ook wat wij wel of juist niet willen.
Dit topic is gesloten.
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste