Hippopotomonstrosesquippedaliofobie schreef:
en mij PLS ik wil weten welke kansen
Unashamed schreef:
Mag ik je even mailen?
TaylorSwift schreef:
als er 1 ding is waar het nt niet aan meedoet is het vriendjespolitie
Hufflepuff schreef:
sorry maar nu komt dit over als vriendjespolitiek
sorry maar nu komt dit over als vriendjespolitiek
als er 1 ding is waar het nt niet aan meedoet is het vriendjespolitie
Mag ik je even mailen?
en mij PLS ik wil weten welke kansen


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


11