Fuenta schreef:
HAHAH sukkel
oké ja koel maar niet op het account thecreators want daar kan ik niet meer op huil dus op creativity of op imagine mag het. ook niet op ilse moewhahaha. grpj isle ly xoxoxo
fml ik typ nu ook sile ... wauw het wordt steeds beter
Amicizia schreef:
Ik kan isle echt niet meer typen wtf XD
ze noemt nu isle voor me
vol stromen met leuks misschien op jullie account misschien op platenlabel account
Imagine schreef:
Isle nog wel poepoe!!!
Volstromen met wat xd.
Amicizia schreef:
Ik ga jou en Isle kei hard volstromen ;3;
Ik ga jou en Isle kei hard volstromen ;3;
Isle nog wel poepoe!!!
Volstromen met wat xd.
Ik kan isle echt niet meer typen wtf XD
ze noemt nu isle voor me
vol stromen met leuks misschien op jullie account misschien op platenlabel account
HAHAH sukkel
oké ja koel maar niet op het account thecreators want daar kan ik niet meer op huil dus op creativity of op imagine mag het. ook niet op ilse moewhahaha. grpj isle ly xoxoxo
fml ik typ nu ook sile ... wauw het wordt steeds beter


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17