Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
MusicRecords = TK!
Sophrosyne
Straatmuzikant



Zodat mensen die MR ook willen de kans krijgen om te kunnen bieden haha

Ah, alleen is het wel vreemd als 300 cr deal zou zijn haha, but okay.

Ik zei maar iets haha + ik was wel van plan het enkele dagen TK te laten staan, tot dinsdag/woensdag of zo, is dat goed?

Ja tuurlijk, mail je me als er een hoger bod komt? ^^
Compulsion
Wereldberoemd



Ah, alleen is het wel vreemd als 300 cr deal zou zijn haha, but okay.

Ik zei maar iets haha + ik was wel van plan het enkele dagen TK te laten staan, tot dinsdag/woensdag of zo, is dat goed?

Ja tuurlijk, mail je me als er een hoger bod komt? ^^

Okay!
Compulsion
Wereldberoemd



hh
Compulsion
Wereldberoemd



hh
Ralsei
Internationale ster



Ik wil zo graag een label maar vind die badge super lelijk

Tja haha, je geraakt wel gewend aan die badge xd

Dit! (Ik heb MW dus verkocht aan Felicia.)
Compulsion
Wereldberoemd



Ik wil zo graag een label maar vind die badge super lelijk

Tja haha, je geraakt wel gewend aan die badge xd

Dit! (Ik heb MW dus verkocht aan Felicia.)

:p
Ralsei
Internationale ster



Tja haha, je geraakt wel gewend aan die badge xd

Dit! (Ik heb MW dus verkocht aan Felicia.)

<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Ja ik was er zat van dat ze onze 2 labels door elkaar haalde en mijn label een drama werd genoemd door andere eigenaren van platenlabels en mensen die leden afpakken.
Compulsion
Wereldberoemd



Dit! (Ik heb MW dus verkocht aan Felicia.)

<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Ja ik was er zat van dat ze onze 2 labels door elkaar haalde en mijn label een drama werd genoemd door andere eigenaren van platenlabels en mensen die leden afpakken.

Oei ;o
Ralsei
Internationale ster



<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Ja ik was er zat van dat ze onze 2 labels door elkaar haalde en mijn label een drama werd genoemd door andere eigenaren van platenlabels en mensen die leden afpakken.

Oei ;o

Nogal kinderachtig.
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Ik vind het wel heel erg jammer, aangezien er altijd succesvolle tours zijn enzo. En ik denk dat als er een nieuwe eigenaar komt alles zou veranderen maarja :c
Compulsion
Wereldberoemd



Ik vind het wel heel erg jammer, aangezien er altijd succesvolle tours zijn enzo. En ik denk dat als er een nieuwe eigenaar komt alles zou veranderen maarja :c

Ik ga er proberen voor te zorgen dat er weinig zal veranderen. :)
Anoniem
Minister of Pop



Blijf je zelf ook nog lid van het label? (:
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik vind het wel heel erg jammer, aangezien er altijd succesvolle tours zijn enzo. En ik denk dat als er een nieuwe eigenaar komt alles zou veranderen maarja :c

Mocht ik eigenaar worden dan zal er niet veel veranderen hoor, ikzelf zou dat ook heel vervelend vinden!
Anoniem
Minister of Pop



300 cr + 50.000 pd :d
Sophrosyne
Straatmuzikant



200 cr + 175.00 pd
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste