Sophrosyne schreef:
Ja tuurlijk, mail je me als er een hoger bod komt? ^^
Compulsion schreef:
Ik zei maar iets haha + ik was wel van plan het enkele dagen TK te laten staan, tot dinsdag/woensdag of zo, is dat goed?
Akiramenaide schreef:
Ah, alleen is het wel vreemd als 300 cr deal zou zijn haha, but okay.
Compulsion schreef:
Zodat mensen die MR ook willen de kans krijgen om te kunnen bieden haha
Zodat mensen die MR ook willen de kans krijgen om te kunnen bieden haha
Ah, alleen is het wel vreemd als 300 cr deal zou zijn haha, but okay.
Ik zei maar iets haha + ik was wel van plan het enkele dagen TK te laten staan, tot dinsdag/woensdag of zo, is dat goed?
Ja tuurlijk, mail je me als er een hoger bod komt? ^^


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16


