Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Tbh ben ik bang dat
Anoniem
Wereldberoemd



Als ze de credits nou goedkoper maken word het ook een stuk aantrekkelijker.

Das waar maar dan verdienen ze er minder aan.

Kunnen ze niet bv doen dat je alleen een platenlebel kan starten als je donateur bent of een mentor hebt, dan willen nog meer mensen cr hebben????

...wat de fuq heeft dat met mentor te maken

+ nee
Anoniem
Minister of Pop



He het is nog niet zo ver <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Das waar
Account verwijderd




Das waar maar dan verdienen ze er minder aan.

Kunnen ze niet bv doen dat je alleen een platenlebel kan starten als je donateur bent of een mentor hebt, dan willen nog meer mensen cr hebben????

Of wat eerder is gezegd net ook popdollar bij kunnen kopen! Maar helaas zijn dat ook updates.

Die is inderdaad ook goed. Ik hoop echt dat het goed komt.
Anoniem
Minister of Pop



Das waar maar dan verdienen ze er minder aan.

Kunnen ze niet bv doen dat je alleen een platenlebel kan starten als je donateur bent of een mentor hebt, dan willen nog meer mensen cr hebben????

...wat de fuq heeft dat met mentor te maken

+ nee

Wss bedoelt ze manager
Anoniem
Wereldberoemd



lol guys als je pd moet gaan kopen kun je gelijk de games en battles weggoien want daar verdien je gratis pd mee eh x)

Anoniem
Minister of Pop



lol guys als je pd moet gaan kopen kun je gelijk de games en battles weggoien want daar verdien je gratis pd mee eh x)


Daar heb je een punt
Account verwijderd




Kunnen ze niet bv doen dat je alleen een platenlebel kan starten als je donateur bent of een mentor hebt, dan willen nog meer mensen cr hebben????

...wat de fuq heeft dat met mentor te maken

+ nee

Wss bedoelt ze manager

oowh haha sorry, schreef snel
Anoniem
Wereldberoemd



Kunnen ze niet bv doen dat je alleen een platenlebel kan starten als je donateur bent of een mentor hebt, dan willen nog meer mensen cr hebben????

...wat de fuq heeft dat met mentor te maken

+ nee

Wss bedoelt ze manager

Volgensmij is dat al.
Anoniem
Minister of Pop



...wat de fuq heeft dat met mentor te maken

+ nee

Wss bedoelt ze manager

Volgensmij is dat al.

Nee 
Account verwijderd




...wat de fuq heeft dat met mentor te maken

+ nee

Wss bedoelt ze manager

Volgensmij is dat al.

Volgensmij niet, je kan gewoon altijd een platenlabel aanmaken
Anoniem
Popster



Maar de laatste echt grote updates zijn ook al van maanden geleden dus volgens mij zijn de kosten iets lager dan die 1500 euro wat updates + hosting is.
Anoniem
Wereldberoemd



Wss bedoelt ze manager

Volgensmij is dat al.

Volgensmij niet, je kan gewoon altijd een platenlabel aanmaken

Vroeger was het er sws wel dusja
Anoniem
Popster



lol guys als je pd moet gaan kopen kun je gelijk de games en battles weggoien want daar verdien je gratis pd mee eh x)

dan kun je eigenlijk bijna alles weggooien aka het concept van vo want jeverdient hier overal gratis pd HAHAHAH 

Dan kunnen ze ook het hele competitie team afschaffen en de hall of fame. Daar verdien je toch ook gratis credits mee?
Account verwijderd




lol guys als je pd moet gaan kopen kun je gelijk de games en battles weggoien want daar verdien je gratis pd mee eh x)

dan kun je eigenlijk bijna alles weggooien aka het concept van vo want jeverdient hier overal gratis pd HAHAHAH 

Dan kunnen ze ook het hele competitie team afschaffen en de hall of fame. Daar verdien je toch ook gratis credits mee?

We weten nu al dat dit niet kan.
Anoniem
Wereldberoemd



lol guys als je pd moet gaan kopen kun je gelijk de games en battles weggoien want daar verdien je gratis pd mee eh x)

dan kun je eigenlijk bijna alles weggooien aka het concept van vo want jeverdient hier overal gratis pd HAHAHAH 

Dan kunnen ze ook het hele competitie team afschaffen en de hall of fame. Daar verdien je toch ook gratis credits mee?

Hey hallo daar stopt het!!!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste