Fuenta schreef:
Weetje als ze nou gewoon het SMT niet hadden, dan hadden we samen alle functies gehad!!!
Ilse schreef:
YESSSSS.
Joline schreef:
geen d, smt, bct dacht ik
dus dan winnen wij
moewhahahaha
Ilse schreef:
En Woutje??
En Woutje??
geen d, smt, bct dacht ik
dus dan winnen wij
moewhahahaha
YESSSSS.
Weetje als ze nou gewoon het SMT niet hadden, dan hadden we samen alle functies gehad!!!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17