Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Guinness blog of VP's records
Anoniem
YouTube-ster



En Woutje??

geen d, smt, bct dacht ik
dus dan winnen wij
moewhahahaha

YESSSSS.

Weetje als ze nou gewoon het SMT niet hadden, dan hadden we samen alle functies gehad!!!
Fame
Internationale ster



Ik snap het niet... Ben ik nu dom.
Anoniem
Wereldberoemd



geen d, smt, bct dacht ik
dus dan winnen wij
moewhahahaha

YESSSSS.

Weetje als ze nou gewoon het SMT niet hadden, dan hadden we samen alle functies gehad!!!

Omg ja, vet koel. Kom, we gaan voor SMT HAHAHA. grpj
Anoniem
YouTube-ster



YESSSSS.

Weetje als ze nou gewoon het SMT niet hadden, dan hadden we samen alle functies gehad!!!

Omg ja, vet koel. Kom, we gaan voor SMT HAHAHA. grpj

HAHAHAH ja sws!!
Anoniem
YouTube-ster



het gaat om de persoon met de meeste functies NU, njet de persoon die de meeste functies heeft gehad he..

Maar dat zijn er dan echt een stuk of 6 ofzo...

Ik kijk alleen naar de personen die zich opgeven, als ze eerder meer badges hebben gehad reken ik die er ook bij.
Anoniem
Wereldberoemd



Weetje als ze nou gewoon het SMT niet hadden, dan hadden we samen alle functies gehad!!!

Omg ja, vet koel. Kom, we gaan voor SMT HAHAHA. grpj

HAHAHAH ja sws!!

We moeten admin ook nog. Jij SMT, ik admin. DEAL???
Fame
Internationale ster



Omg ja, vet koel. Kom, we gaan voor SMT HAHAHA. grpj

HAHAHAH ja sws!!

We moeten admin ook nog. Jij SMT, ik admin. DEAL???

Srry admin word ik.
Anoniem
Wereldberoemd



HAHAHAH ja sws!!

We moeten admin ook nog. Jij SMT, ik admin. DEAL???

Srry admin word ik.

Ja ik ja
Fame
Internationale ster



We moeten admin ook nog. Jij SMT, ik admin. DEAL???

Srry admin word ik.

Ja ik ja

Samen?
Anoniem
Wereldberoemd



Srry admin word ik.

Ja ik ja

Samen?

Je bent aardig dus is goed!
Anoniem
YouTube-ster



Srry admin word ik.

Ja ik ja

Samen?

*kuch*
Fame
Internationale ster



Ja ik ja

Samen?

Je bent aardig dus is goed!

Deal. Mail jij Lianne
Fame
Internationale ster



Ja ik ja

Samen?

*kuch*

Ok jij mag ook. Maar alleen omdat je op 5 februari geboren bent.
Anoniem
YouTube-ster



Samen?

*kuch*

Ok jij mag ook. Maar alleen omdat je op 5 februari geboren bent.

Mooizo!!!! btw over minder dan een half jaar zijn we jarig!!!!!!!
Anoniem
Wereldberoemd



Samen?

Je bent aardig dus is goed!

Deal. Mail jij Lianne

Samen?
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste