Chayen schreef:
Ja wel zielig voor die personen die 't ei nog niet hebben x(
Sparkling schreef:
serieus he. ik vind het gewoon kei kinderachtig oke.
Chayen schreef:
omg waarom is die titel veranderd niet koel mannnnnnnn!
omg waarom is die titel veranderd niet koel mannnnnnnn!
serieus he. ik vind het gewoon kei kinderachtig oke.
Ja wel zielig voor die personen die 't ei nog niet hebben x(


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19


