Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Wie mag ik interviewen? Die een leuke hobby..
Anoniem
Minister of Pop



Hh. Meh i deet dat het interessant is haha
Anoniem
YouTube-ster



Paardrijden x
Anoniem
Wereldberoemd



Pixelen, het is ontspannend en ik kan mijn creativiteit er o.a. in kwijt. 
maart2001
Karaoke-ster



Yoga
Ralsei
Internationale ster



Mijn hobby is (FAN)sites te maken via Webklik.
Het is echt heel leuk om te doen, maar als je het uitgebreid wilt duurt 1 site ook wel een half jaar.
Je kan updaten en hoeft niet meteen alles perfect, je kan je site persoonlijker maken door snufjes.
Aan mijn eerste site te merken (een experiment) moet je altijd bij het onderwerp blijven en iets goed uitvoerbaar te kiezen anders raffel je het af. Je komt ver met de site als je niet veel andere dingen te doen hebt.
Gelukkig heb je ook hechte community groepen die zelf gemaakt/bedacht zijn. Daar voor is meestal geen eigen site. (Af en toe wel.) Ik heb één groot voorbeeld en ze is ook mijn inspiratie.
Daarom zal ik wanneer mijn site af is Tessa willen bedanken.
gwendo
Landelijke ster



western rijden maar is eigelijk een sport :)
Fem
Popster



Zwemmen! 
Ralsei
Internationale ster



Zwemmen! 

<3
Anoniem
Queen of Queens



Misschien niet het meest gebruikelijke voor een meisje maar ik zeil ^^

Oe ook interessant! 
Anoniem
Queen of Queens



western rijden maar is eigelijk een sport <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Hoe bedoel je dit?
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb niet echt hobby's :')
Account verwijderd




Ehm, nou, ja, lezen. Maar of dat nu zo interessant is.. ://
Account verwijderd




ik denk toch wel schrijven en zingen idk
Anoniem
Wereldberoemd



me cosplay, castlefest
BeYourMusic
Popster



mijn hoby is tekenen en piano spelen :3 tekenen is gwn leuk om te doen vaak doe ik anime soms probeer ik dieren of iets anders. piano spelen is ook leuk, ik leer het via een app op de tablet c: ik heb zlef geen piano of keyboard thuis drm. noten lezen kan ik niet, ik heb het nog nooit geleerd xd
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste