Ralsei schreef:
Mijn hobby is (FAN)sites te maken via Webklik.
Het is echt heel leuk om te doen, maar als je het uitgebreid wilt duurt 1 site ook wel een half jaar.
Je kan updaten en hoeft niet meteen alles perfect, je kan je site persoonlijker maken door snufjes.
Aan mijn eerste site te merken (een experiment) moet je altijd bij het onderwerp blijven en iets goed uitvoerbaar te kiezen anders raffel je het af. Je komt ver met de site als je niet veel andere dingen te doen hebt.
Gelukkig heb je ook hechte community groepen die zelf gemaakt/bedacht zijn. Daar voor is meestal geen eigen site. (Af en toe wel.) Ik heb één groot voorbeeld en ze is ook mijn inspiratie.
Daarom zal ik wanneer mijn site af is Tessa willen bedanken.