Cindy schreef:
Oke klopt, maar dan nog zij bleslist. Zij is de baas.
Rhea schreef:
Dan ziet Lianne ook wat wij wel of juist niet willen.
Cindy schreef:
Waarom dit topic? Waarom mail je niet naar lianne en vraag je haar mening? Want al stem heel vp voor lianne bleslist.
Niet gemeen bedoelt he sorry als het zo overkomt.
Waarom dit topic? Waarom mail je niet naar lianne en vraag je haar mening? Want al stem heel vp voor lianne bleslist.
Niet gemeen bedoelt he sorry als het zo overkomt.
Dan ziet Lianne ook wat wij wel of juist niet willen.
Oke klopt, maar dan nog zij bleslist. Zij is de baas.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


21