Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Wout terug
Wout terug als NTer
Anoniem
Queen of Queens



Waarom dit topic? Waarom mail je niet naar lianne en vraag je haar mening?  Want al stem heel vp voor lianne bleslist. 




Niet gemeen bedoelt he sorry als het zo overkomt. 

Dan ziet Lianne ook wat wij wel of juist niet willen.

Oke klopt, maar dan nog zij bleslist. Zij is de baas.
Anoniem
Wereldberoemd



Waarom dit topic? Waarom mail je niet naar lianne en vraag je haar mening?  Want al stem heel vp voor lianne bleslist. 




Niet gemeen bedoelt he sorry als het zo overkomt. 

Dan ziet Lianne ook wat wij wel of juist niet willen.

Oke klopt, maar dan nog zij bleslist. Zij is de baas.

Maar het is wel belangrijk om naar de meningen van spelers te luisteren. xd
Anoniem
Landelijke ster



Nee, als één van je vriendinnetjes ruzie met bijvoorbeeld mij heeft, zend jij ook gelijk al je haat op diegene af.

Als iemand heel kut zou doen tegen Barbara, zou jij dan voor haar opkomen? Ja, sowieso wel, dus waarom zou ik dat recht niet hebben?

Ja, maar jij begon onze vriendschap te verbreken omdat ik ruzie had met een van je vriendinnen, als de ander ook een vriend(in  van me is bemoei ik me er maar niet mee.

Stond je blijkbaar niet hoog genoeg op dr lijstje.
Anoniem
Wereldberoemd



Nee, als één van je vriendinnetjes ruzie met bijvoorbeeld mij heeft, zend jij ook gelijk al je haat op diegene af.

Als iemand heel kut zou doen tegen Barbara, zou jij dan voor haar opkomen? Ja, sowieso wel, dus waarom zou ik dat recht niet hebben?

Ja, maar jij begon onze vriendschap te verbreken omdat ik ruzie had met een van je vriendinnen, als de ander ook een vriend(in  van me is bemoei ik me er maar niet mee.

Waar heb jij het over? Ik wilde niet meer bevriend met je zijn omdat je je heel anders begon te gedragen, dat had niets te maken met dat je onaardig zou zijn tegen een van mijn vriendinnen?
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind eigenlijk van niet. Hij zou toch al stoppen. En wat hij deed was niet slim.

Anoniem
Straatmuzikant



Je reageert tegen iedereen hier zo die nee zegt, of alleen tegen bepaalde mensen? Daarbij roep jij oa heel hard dat blogger geen functie is en vervolgens ben ik opeens t probleem? Ga dat dan na. Dit topic gaat niet over mij, mijn naam staat nergens dus blijf eens bij t onderwerp ipv altijd naar anderen te wijzen.

Helemaal niet, ik zag jouw reactie gewoon langs. Ik zeg dat jij wél meerdere kansen had om blogger te worden, en jij vond dat niet erg. Nu zeg jij dat Wout meerdere kansen had gehad wat dus echt geen ene ruk te maken had met het NT, over het CT ga ik daar niet over want het ging over of Wout zijn NT badge mocht terug hebben. En Simone, jij wijst ook dingen naar anderen, dus ga alsjeblieft niet schijnheilig doen. Sorry hoor, ik wil geen ruzie met jou, maar ik ben echt klaar met dit soort gedoe.

Ik ben hier niet degene die wijst. Ik heb wel degelijk positieve dingen gezegd over Wout, ask him. He read it at least.

Ik had het ook niet over deze topic, maar over andere dingen. En ik heb heus wel op jouw positieve reacties gekeken, maar die ene reactie viel me gewoon op en ik besloot me even er op in te gaan. Mag dát nu niet meer dan?
Anoniem
Queen of Queens



Dan ziet Lianne ook wat wij wel of juist niet willen.

Oke klopt, maar dan nog zij bleslist. Zij is de baas.

Maar het is wel belangrijk om naar de meningen van spelers te luisteren. xd

Dat weet ik wel hoor. :p 
Anoniem
Wereldberoemd



JAAAA
Anoniem
Wereldberoemd



Mensen a.u.b. geen ruzie maken D:
Anoniem
Wereldberoemd



Als iemand heel kut zou doen tegen Barbara, zou jij dan voor haar opkomen? Ja, sowieso wel, dus waarom zou ik dat recht niet hebben?

Ja, maar jij begon onze vriendschap te verbreken omdat ik ruzie had met een van je vriendinnen, als de ander ook een vriend(in  van me is bemoei ik me er maar niet mee.

Stond je blijkbaar niet hoog genoeg op dr lijstje.

Ja en jij oordeelt continue over dingen waar je geen fuck van weet, ik mag dan misschien niet zeggen dat er draadjes los zitten bij mensen en dat zal ik dus ook echt niet doen, maar je moet wel effe leren nadenken voordat je ergens een mening over geeft (aangezien deze bijna nooit klopt in jouw geval).
Anoniem
Playback-ster



dudes negeer elkaar ga nou niet weer door jezus
Anoniem
Wereldberoemd



Ja, maar jij begon onze vriendschap te verbreken omdat ik ruzie had met een van je vriendinnen, als de ander ook een vriend(in  van me is bemoei ik me er maar niet mee.

Waar heb jij het over? Ik wilde niet meer bevriend met je zijn omdat je je heel anders begon te gedragen, dat had niets te maken met dat je onaardig zou zijn tegen een van mijn vriendinnen?

..ik had op dat moment ook weer ruzie met Anouk, dus iig leek het mij daar om te gaan.

Oh dat wist ik dan niet eens, het ging me meer om het feit dat je heel erg veranderd was qua gedrag en dat heeft écht niets met Anouk te maken gehad...
Anoniem
Landelijke ster



Ja, maar jij begon onze vriendschap te verbreken omdat ik ruzie had met een van je vriendinnen, als de ander ook een vriend(in  van me is bemoei ik me er maar niet mee.

Stond je blijkbaar niet hoog genoeg op dr lijstje.

Ja en jij oordeelt continue over dingen waar je geen fuck van weet, ik mag dan misschien niet zeggen dat er draadjes los zitten bij mensen en dat zal ik dus ook echt niet doen, maar je moet wel effe leren nadenken voordat je ergens een mening over geeft (aangezien deze bijna nooit klopt in jouw geval).

Een mening kan nooit fout zijn. n-n Jij oordeelt ook over dingen waar je niets van weet, maar hey, zie je mij zeiken hihihi? n-n
Anoniem
Wereldberoemd



Stond je blijkbaar niet hoog genoeg op dr lijstje.

Ja en jij oordeelt continue over dingen waar je geen fuck van weet, ik mag dan misschien niet zeggen dat er draadjes los zitten bij mensen en dat zal ik dus ook echt niet doen, maar je moet wel effe leren nadenken voordat je ergens een mening over geeft (aangezien deze bijna nooit klopt in jouw geval).

Een mening kan nooit fout zijn. n-n Jij oordeelt ook over dingen waar je niets van weet, maar hey, zie je mij zeiken hihihi? n-n

Meestal oordeel ik pas over de dingen die ik zie óf weet, een mening kan wel fout zijn als hij op verkeerde feiten is gebaseerd en dus niets heeft te maken met het onderwerp, alleen is de mening dan fout bij het onderwerp en misschien niet in het algemeen.
Anoniem
Landelijke ster



Dit topic is gesloten.
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste