Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Tbh ben ik bang dat
Anoniem
Minister of Pop



en nu dan. Ik bedoel we kunnen miss iets kunnen doen toch
Anoniem
Minister of Pop



Meh :c

Idd meh
Tim
Wereldberoemd



heh wat heb ik iets gemist? o-o

Heb je al bij de hostkosten gekeken?

no

Credit verkopen voor hosting+updates kosten juli:
€0,-
9%
 
€ 1500,-
Anoniem
Popster



dan kun je eigenlijk bijna alles weggooien aka het concept van vo want jeverdient hier overal gratis pd HAHAHAH 

Dan kunnen ze ook het hele competitie team afschaffen en de hall of fame. Daar verdien je toch ook gratis credits mee?

Hey hallo daar stopt het!!!

Niet beledigend naar jou bedoeld trouwens! (:
Anoniem
Minister of Pop



Ik word hier niet vrolijk van
Account verwijderd




- cr goedkoper maken om met echt geld te kopen
- cr waarden van pd verhogen naar weet ik veel 1500?
- platenlabel alleen bij manager of donateur.
- meer cadeautjes bij manager aankopen
- pd ook kunnen kopen met geld

wat nog meer
Anoniem
Minister of Pop



Wacht eens even. 
Account verwijderd




Wacht eens even. 

??
Anoniem
Minister of Pop



Hh
Account verwijderd




- cr goedkoper maken om met echt geld te kopen
- cr waarden van pd verhogen naar weet ik veel 1500?
- platenlabel alleen bij manager of donateur.
- meer cadeautjes bij manager aankopen


wat nog meer

Laat die laatste sws maar zitten.

Dacht ik al
Anoniem
Wereldberoemd



Hopelijk toch niet hoor. 
Anoniem
Popster



- cr goedkoper maken om met echt geld te kopen
- cr waarden van pd verhogen naar weet ik veel 1500?
- platenlabel alleen bij manager of donateur.
- meer cadeautjes bij manager aankopen
- pd ook kunnen kopen met geld

wat nog meer

Ik denk meer functie's met betaald lid maatschap. Dan word het ook aantrekkelijker om zo even credits te kopen.
Anoniem
Minister of Pop



Hopelijk toch niet hoor. 

nee hoop ik ook nii
Account verwijderd




- cr goedkoper maken om met echt geld te kopen
- cr waarden van pd verhogen naar weet ik veel 1500?
- platenlabel alleen bij manager of donateur.
- meer cadeautjes bij manager aankopen
- pd ook kunnen kopen met geld

wat nog meer

Ik denk meer functie's met betaald lid maatschap. Dan word het ook aantrekkelijker om zo even credits te kopen.

oowh dat is leuk, we kunnen trouwens ook meer levels alleen te halen kunnen maken met manager, dit was alleen bij laatste 2 maar dat kunnen we verschuifen naar laatste 4?? of 3??
Anoniem
Popster



dan kun je eigenlijk bijna alles weggooien aka het concept van vo want jeverdient hier overal gratis pd HAHAHAH 

Dan kunnen ze ook het hele competitie team afschaffen en de hall of fame. Daar verdien je toch ook gratis credits mee?

Hola, het CT niet hé :c

Nee zo bedoelde ik het ook niet. Ik heb ook niks tegen het ct, echt niet. Het was als voorbeeld bedoeld.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste