noettels schreef:
Amouris schreef:
noettels schreef:
"Als ik je niet ken sla ik je over."
Sawreh haha, ik ken je niet. (:
Oh sorry, niet gelezen. Kun je een eerste indruk geven?

Sure ehm, je komt wel heel aardig over, maar ik zie je niet heel vaak op het forum, jammer. ^^