HowlingMagic schreef:
I said nothing!!!!! Er is helemaal geen magazijn vol met vergif hier zo hoor!!!
TheCrazyWriter schreef:
Eh whut?! O.O
Vanessaxxxjes schreef:
Hoe weet jij van mijn vergif af? Hoe weet je van mijn gehele magazijn af? O.O
TheCrazyWriter schreef:
Het is vergif o.o
Het is vergif o.o
Hoe weet jij van mijn vergif af? Hoe weet je van mijn gehele magazijn af? O.O
Eh whut?! O.O
I said nothing!!!!! Er is helemaal geen magazijn vol met vergif hier zo hoor!!!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18

