Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Wie mag ik interviewen? Die een leuke hobby..
Anoniem
Landelijke ster



Ik loop dagelijks op de trappen van de brug, dat is mijn hobby
Ligeia
Wereldberoemd



Mijn hobby is dansen ( hiphop wedstrijden)
ik kon eerder dansend dan lopen zeiden m'n ouders altijd en het is gewoon mijn leven
Anoniem
Popster



mijn hobby is voetbal ik doe het al sinds mijn 3e en steek naast vp al mijn tijd erin 
Anoniem
Queen of Queens



Pullips verzamelen

Watte?
Anoniem
Queen of Queens



Ik loop dagelijks op de trappen van de brug, dat is mijn hobby

Hoe bedoel je? Xd
Stroopwafel
Landelijke ster



ik ben saai
ik heb geen speciale hobby :3
Anoniem
YouTube-ster



Jazz dans - ik doe dit nog niet heel erg lang maar het is super met een paar vriendinnen.
Anoniem
Queen of Queens



Jazz dans - ik doe dit nog niet heel erg lang maar het is super met een paar vriendinnen.

Hoe moet ik me dit voorstellen?
Anoniem
YouTube-ster



Jazz dans - ik doe dit nog niet heel erg lang maar het is super met een paar vriendinnen.

Hoe moet ik me dit voorstellen?

Wat bedoel je daarmee? :$
Anoniem
YouTube-ster



mijn hoobies zijn: Tarrot, Schrijven en Badminton :$

Anoniem
Queen of Queens



Jazz dans - ik doe dit nog niet heel erg lang maar het is super met een paar vriendinnen.

Hoe moet ik me dit voorstellen?

Wat bedoel je daarmee? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Ik ken streetdance of zo maar hoe moet ik me jazz voorstellen?
Anoniem
Queen of Queens



mijn hoobies zijn: Tarrot, Schrijven en Badminton <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>


Tarrot?
Anoniem
YouTube-ster



Hoe moet ik me dit voorstellen?

Wat bedoel je daarmee? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Ik ken streetdance of zo maar hoe moet ik me jazz voorstellen?

Jazz euhm... Een beetje een mix van verschillende dansstijlen. Soms is het weer met een beetje ballet en modern, dan weer disco, en soms wel een beetje hip hop.
Anoniem
Queen of Queens



Wat bedoel je daarmee? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Ik ken streetdance of zo maar hoe moet ik me jazz voorstellen?

Jazz euhm... Een beetje een mix van verschillende dansstijlen. Soms is het weer met een beetje ballet en modern, dan weer disco, en soms wel een beetje hip hop.

O oke.
Anoniem
YouTube-ster



Euhm, ik speel trompet, ik teken veel en ik schrijf veel als hobby, het zijn alleen niet zulke speciale hobbies, haha c: 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste