Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Poll: Wout terug
Wout terug als NTer
Anoniem
Playback-ster



stop allemaal stop
Anoniem
Straatmuzikant



Ik ben hier niet degene die wijst. Ik heb wel degelijk positieve dingen gezegd over Wout, ask him. He read it at least.

Ik had het ook niet over deze topic, maar over andere dingen. En ik heb heus wel op jouw positieve reacties gekeken, maar die ene reactie viel me gewoon op en ik besloot me even er op in te gaan. Mag dát nu niet meer dan?

Dit is het juist. Mensen halen altijd oude koeien uit de sloot om me af te kraken of om de discussie te winnen, dus nee, baseer t dan eens op dit topic. Het heeft niks te maken met mij, maar met dingen die jij en anderen vasthouden. Ik probeer te veranderen en door dit soort acties blokkeer je dat bij iemand. But I'm stronger than before, so goodluck with living in the past.

Jij haalde ook oude koeien uit het sloot door te zeggen dat ik er niet mee eens was met de bloggersbadge ;)

So yeah.
Anoniem
Landelijke ster



Stop hou op ik vind het niet meer fijn, zullen we weer vriendjes zijn?;;
Cinta
Landelijke ster



stop allemaal stop

in the name of loooooooooove
Anoniem
Internationale ster



Oei Wout, je lokt wel weer ruzietjes uit he hahahaha oei oei oei
Anoniem
Straatmuzikant



Stop hou op ik vind het niet meer fijn, zullen we weer vriendjes zijn?;;

stop hou op je bent een barbiepop!!!

irritant, arrogant, 30 meter afstand!!!!!!!!! #basisschoolmemories
Anoniem
Landelijke ster



Stop hou op ik vind het niet meer fijn, zullen we weer vriendjes zijn?;;

stop hou op je bent een barbiepop!!!

irritant, arrogant, 30 meter afstand!!!!!!!!! #basisschoolmemories

HAHAHAHAHAHAHA dying.
Laat me aan dit denken:
2-8WQvIG3PA


Anoniem
Straatmuzikant



Stop hou op ik vind het niet meer fijn, zullen we weer vriendjes zijn?;;

stop hou op je bent een barbiepop!!!

irritant, arrogant, 30 meter afstand!!!!!!!!! #basisschoolmemories

HAHAHAHAHAHAHA dying.
Laat me aan dit denken:




ooo nee dat is ietsje te ver sad((((((((((
Compulsion
Wereldberoemd



Ja!
Anoniem
Straatmuzikant




i would take her

you?
Anoniem
Landelijke ster



stop hou op je bent een barbiepop!!!

irritant, arrogant, 30 meter afstand!!!!!!!!! #basisschoolmemories

HAHAHAHAHAHAHA dying.
Laat me aan dit denken:




ooo nee dat is ietsje te ver sad((((((((((

Nu zit t in mn hoofd HAHAHAH.
Dit topic is gesloten.
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: