Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Nieuw platenlabel! ~ Creativity
Anoniem
Wereldberoemd



liefdenzo.... ben benieuwd

ja man... DO YOU WANT DANCE WITH ME

sws .... nee te lui

DERPH... WHY WONT ANYWONE DANCE WITH ME
Laryanue
Karaoke-ster



@ilse. Ik zit op mijn mobiel en kan dit weekend niet op mijn laptop. Dus tenzij ik oude links vind, kan ik niks sturen.
Anoniem
Wereldberoemd



@ilse. Ik zit op mijn mobiel en kan dit weekend niet op mijn laptop. Dus tenzij ik oude links vind, kan ik niks sturen.

Je mag ook iets wat je eerder gemaakt hebt inzenden, if you want! Dus dan moet je alleen een motivatie erbij sturen. :d

& Je hoeft natuurlijk niet nu al iets in te sturen, het kan ook volgende week if you want.
Anoniem
Wereldberoemd



Ohja guys, mensen die het leuk vinden om te schrijven zijn ook meer dan welkom hihi.
Daar hebben we ook iets leuks voor!
Cynthia
Straatmuzikant



Ik wil aan de ene kant naar dat nieuwe platenlabel, maar aan de andere kant vind ik dat gemeen tegenover mijn huidige platenlabel, omdat ik daar mod ben..
Anoniem
YouTube-ster



hihihi
Anoniem
Wereldberoemd



hihihi

hoehoehoe
hahahaha
huhuhu
Anoniem
Wereldberoemd



hihihi

hoehoehoe
hahahaha
huhuhu
Anoniem
YouTube-ster



hihihi

hoehoehoe
hahahaha
huhuhu

huehuehuehue
Anoniem
Wereldberoemd



hihihi

hoehoehoe
hahahaha
huhuhu

huehuehuehue

Anoniem
YouTube-ster



hoehoehoe
hahahaha
huhuhu

huehuehuehue


swek
Anoniem
Wereldberoemd



Anoniem
Wereldberoemd



huehuehuehue


swek

Ik heb echt zin in het logeren!!
Moet ik nog iets meenemen ofzoooo? 
Anoniem
YouTube-ster




swek

Ik heb echt zin in het logeren!!
Moet ik nog iets meenemen ofzoooo? 

ja fooooddddd
verder niks
Anoniem
Wereldberoemd



swek

Ik heb echt zin in het logeren!!
Moet ik nog iets meenemen ofzoooo? 

ja fooooddddd
verder niks

oki oki
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste