Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
MusicRecords = TK!
Anoniem
Popster



jamme r dat je stopt met je label
Sophrosyne
Straatmuzikant



hh! ^^
Account verwijderd




Ik hoop echt dat er een goed serieus persoon 'm koopt,
en niet iemand die het hele label verpest..

Compulsion
Wereldberoemd



Mensen, MusicRecords is echt superawesome, ik zou snel je slag slaan <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>


hihi <3
Compulsion
Wereldberoemd



hh! ^^

thanks!
Account verwijderd




waarom stop je met het label ?
Compulsion
Wereldberoemd



waarom stop je met het label ?

Ik vind het gewoon niet leuk meer, ik heb er geen plezier meer aan haha.
Anoniem
Popster



waarom stop je met het label ?

Ik vind het gewoon niet leuk meer, ik heb er geen plezier meer aan haha.

jammer jij bent een keigoede eigenaar
Compulsion
Wereldberoemd



waarom stop je met het label ?

Ik vind het gewoon niet leuk meer, ik heb er geen plezier meer aan haha.

jammer jij bent een keigoede eigenaar

Thanks haha :p
Anoniem
Popster



Ik vind het gewoon niet leuk meer, ik heb er geen plezier meer aan haha.

jammer jij bent een keigoede eigenaar

Thanks haha <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

en succes met de verkoop
Compulsion
Wereldberoemd



jammer jij bent een keigoede eigenaar

Thanks haha <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

en succes met de verkoop

Dank je!
Compulsion
Wereldberoemd



hh
Sophrosyne
Straatmuzikant



hh <3
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik denk dat het echt anders wordt zonder jou als eigenaar. En als dat gebeurt, ben ik weg tbh. Ik wil wel bij een goede, actieve label zitten, zoals het was. :c

Maar waarom denk je dat de volgende eigenaar het niet aankan? Als diegene er geen tijd voor zou hebben zou diegene waarschijnlijk niet bieden right? Daarnaast hebben Four, Skeeregurl en ik een idee haha. ;)
Compulsion
Wereldberoemd



Ik denk dat het echt anders wordt zonder jou als eigenaar. En als dat gebeurt, ben ik weg tbh. Ik wil wel bij een goede, actieve label zitten, zoals het was. :c

Maar waarom denk je dat de volgende eigenaar het niet aankan? Als diegene er geen tijd voor zou hebben zou diegene waarschijnlijk niet bieden right? Daarnaast hebben Four, Skeeregurl en ik een idee haha. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste