Akiramenaide schreef:
Unashamed schreef:
Ik denk dat het echt anders wordt zonder jou als eigenaar. En als dat gebeurt, ben ik weg tbh. Ik wil wel bij een goede, actieve label zitten, zoals het was. :c
Maar waarom denk je dat de volgende eigenaar het niet aankan? Als diegene er geen tijd voor zou hebben zou diegene waarschijnlijk niet bieden right?
Daarnaast hebben Four, Skeeregurl en ik een idee haha. 