Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Tbh ben ik bang dat
Anoniem
Minister of Pop



Idk wat wij kunnen doen
Account verwijderd




Idk wat wij kunnen doen

meer cr kopen, alleen ben ik blut
Anoniem
Straatmuzikant



zou me niet zo heel erg verbazen
Anoniem
Popster



- cr goedkoper maken om met echt geld te kopen
- cr waarden van pd verhogen naar weet ik veel 1500?
- platenlabel alleen bij manager of donateur.
- meer cadeautjes bij manager aankopen
- pd ook kunnen kopen met geld

wat nog meer

Ik denk meer functie's met betaald lid maatschap. Dan word het ook aantrekkelijker om zo even credits te kopen.

oowh dat is leuk, we kunnen trouwens ook meer levels alleen te halen kunnen maken met manager, dit was alleen bij laatste 2 maar dat kunnen we verschuifen naar laatste 4?? of 3??

Of dat je als je manager hebt je alleen ruilverzoeken kan sturen. En als je geen manager hebt maar 1x geld kunt overmaken naar een ander. Bij manager dan meerderen keren.
Anoniem
Minister of Pop



Idk wat wij kunnen doen

meer cr kopen, alleen ben ik blut

I nii gemn bdoeld hoor, maar ik hb deze . maand al bijna 100€ Uitgegeven
Account verwijderd




Ik denk meer functie's met betaald lid maatschap. Dan word het ook aantrekkelijker om zo even credits te kopen.

oowh dat is leuk, we kunnen trouwens ook meer levels alleen te halen kunnen maken met manager, dit was alleen bij laatste 2 maar dat kunnen we verschuifen naar laatste 4?? of 3??

Of dat je als je manager hebt je alleen ruilverzoeken kan sturen. En als je geen manager hebt maar 1x geld kunt overmaken naar een ander. Bij manager dan meerderen keren.

Jaah en meer kleding voor cr verkopen in plaats van pd, moeten we wel cr kopen.
Anoniem
Minister of Pop



Oo
Account verwijderd




Oo

wat is er? (:
Anoniem
Popster



oowh dat is leuk, we kunnen trouwens ook meer levels alleen te halen kunnen maken met manager, dit was alleen bij laatste 2 maar dat kunnen we verschuifen naar laatste 4?? of 3??

Of dat je als je manager hebt je alleen ruilverzoeken kan sturen. En als je geen manager hebt maar 1x geld kunt overmaken naar een ander. Bij manager dan meerderen keren.

Jaah en meer kleding voor cr verkopen in plaats van pd, moeten we wel cr kopen.

Of dat je met manager 1x per dag 50% korting op een voorwerp uit de winkel kan krijgen. (geen marktplaza item)
Anoniem
Minister of Pop



Ik weet niet wat we kunnen doen en ik boek me hier rot door
Account verwijderd




meer cr kopen, alleen ben ik blut

I nii gemn bdoeld hoor, maar ik hb deze . maand al bijna 100€ Uitgegeven

dan heb je voor 0.7% vp ondersteund 

Ik had het ook niet over jou, ik had het over het algemeen.
Anoniem
Minister of Pop



Oo
Account verwijderd




oh tjsa, zou jammer zijn maar ik houd me er niet zo heel erg mee bezig
Account verwijderd




Of dat je als je manager hebt je alleen ruilverzoeken kan sturen. En als je geen manager hebt maar 1x geld kunt overmaken naar een ander. Bij manager dan meerderen keren.

Jaah en meer kleding voor cr verkopen in plaats van pd, moeten we wel cr kopen.

Of dat je met manager 1x per dag 50% korting op een voorwerp uit de winkel kan krijgen. (geen marktplaza item)

hmm mischien beter met donateur, want zelf vind ik donateur niet zo heel aantrekkelijk. eregeval meer aantrekkelijker dan manager
Anoniem
Minister of Pop



Oo
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste