Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Tbh ben ik bang dat
Anoniem
Popster



Jaah en meer kleding voor cr verkopen in plaats van pd, moeten we wel cr kopen.

Of dat je met manager 1x per dag 50% korting op een voorwerp uit de winkel kan krijgen. (geen marktplaza item)

hmm mischien beter met donateur, want zelf vind ik donateur niet zo heel aantrekkelijk. eregeval meer aantrekkelijker dan manager

Met donateur 2 items krijgen in plaats van 1
Account verwijderd




Oo

Ga je dat serieus de hele tijd doen
Anoniem
Minister of Pop



En nu dan
Account verwijderd




Of dat je met manager 1x per dag 50% korting op een voorwerp uit de winkel kan krijgen. (geen marktplaza item)

hmm mischien beter met donateur, want zelf vind ik donateur niet zo heel aantrekkelijk. eregeval meer aantrekkelijker dan manager

Met donateur 2 items krijgen in plaats van 1

das een goeie
Anoniem
Minister of Pop



hmm mischien beter met donateur, want zelf vind ik donateur niet zo heel aantrekkelijk. eregeval meer aantrekkelijker dan manager

Met donateur 2 items krijgen in plaats van 1

das een goeie

Mm ja
Anoniem
Popster



hmm mischien beter met donateur, want zelf vind ik donateur niet zo heel aantrekkelijk. eregeval meer aantrekkelijker dan manager

Met donateur 2 items krijgen in plaats van 1

das een goeie

Of donateur verlagen naar 50 credits (:
Account verwijderd




Met donateur 2 items krijgen in plaats van 1

das een goeie

Of donateur verlagen naar 50 credits (:

Nee want dan hoef je minder cr te kopen, dan maken ze verlies
Anoniem
Minister of Pop



Met donateur 2 items krijgen in plaats van 1

das een goeie

Of donateur verlagen naar 50 credits (:

En de andre naar 250 en 500 of zo
Anoniem
Popster



das een goeie

Of donateur verlagen naar 50 credits (:

Nee want dan hoef je minder cr te kopen, dan maken ze verlies

Dan hebben ze meer mensen die het kopen. Dus maken ze uiteindelijk wel winst.
Anoniem
Minister of Pop



Hh
Account verwijderd




Of donateur verlagen naar 50 credits (:

Nee want dan hoef je minder cr te kopen, dan maken ze verlies

Dan hebben ze meer mensen die het kopen. Dus maken ze uiteindelijk wel winst.

das waar. Meer reclame zowiezo maken denk ik ook
Anoniem
Minister of Pop



Nee want dan hoef je minder cr te kopen, dan maken ze verlies

Dan hebben ze meer mensen die het kopen. Dus maken ze uiteindelijk wel winst.

das waar. Meer reclame zowiezo maken denk ik ook

Ze willen geen reclame op de site
Account verwijderd




@Ja en als ze meer geld hebben ook leuke updates dan komen er ook meer leden.
Anoniem
Popster



Nee want dan hoef je minder cr te kopen, dan maken ze verlies

Dan hebben ze meer mensen die het kopen. Dus maken ze uiteindelijk wel winst.

das waar. Meer reclame zowiezo maken denk ik ook

Ze maken al reclame via site's en dan nog Instagram, Twitter, Facebook en Youtube en meer sites om video's te maken.
Anoniem
Minister of Pop



Japrecies ikk wil die orumclubs update
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste