schreef:
braaf
Rochel schreef:
ja baas!!!
Marin schreef:
10 regels!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rochel schreef:
ik ga het zo lang mogelijk proberen te doen!! Maaar ik ken toch niet iedereen goed genoeg om echt heeeeel lang te truthen dus t komt goed!! En idd we hebben genoeg tijd n.n
ik ga het zo lang mogelijk proberen te doen!! Maaar ik ken toch niet iedereen goed genoeg om echt heeeeel lang te truthen dus t komt goed!! En idd we hebben genoeg tijd n.n
10 regels!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja baas!!!
braaf


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
#bigfan
#bigfan