Elsa schreef:
NinaH schreef:
Elsa schreef:
Je hebt mij al 3x gehad... Dan kan je ook zeggen gehad of je wacht op een ander.
Nou sorry hoor, voel je je soms gekwetst als ik ze g dat ik je een gewone vp'er vind? D;
Nee, ook al zou je zeggen mod, ct of nt. Het is gewoon irriterend.