Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Wie mag ik interviewen? Die een leuke hobby..
Dauntless
Wereldberoemd



Mijn hobby's zijn tapdans, baketbal en scouts.
Anoniem
Queen of Queens



Het is je verkleden als een character van een game een boek een serie, whatever en je kan dan naar speciale conventies en fotoshoots houden enzo ;3;

Mmm klinkt leuk mabye mail ik je binnenkort!

ik had ook cosplayen staan 

echt waar ik heb je nog niet gezien. XD
Anoniem
Queen of Queens



me cosplay, castlefest

Castlefest?
Ralsei
Internationale ster



Mijn hobby is waarschijnlijk niet eens gelezen...
Anoniem
Queen of Queens



Mijn hobby is waarschijnlijk niet eens gelezen...

Jawel..., maar een fansite maken vind ik niet zo heel speciaals heb je nog meer dingen dan alleen dat? :)
Anoniem
Wereldberoemd



me cosplay, castlefest

Castlefest?

middeleeuws evenement, kan je verkleed heen gaan, zoals je wilt, 
leuke kraampjes
lekker eten (braadworst van de hout grill, pizza uit de houtoven hmmmmm enz)

Anoniem
Queen of Queens



me cosplay, castlefest

Castlefest?

middeleeuws evenement, kan je verkleed heen gaan, zoals je wilt, 
leuke kraampjes
lekker eten (braadworst van de hout grill, pizza uit de houtoven hmmmmm enz)


MMm klinkt ook interessant  wie weet! :)


Anoniem
Wereldberoemd



Castlefest?

middeleeuws evenement, kan je verkleed heen gaan, zoals je wilt, 
leuke kraampjes
lekker eten (braadworst van de hout grill, pizza uit de houtoven hmmmmm enz)


MMm klinkt ook interessant  wie weet! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>



haha n.n

oh ja, muziek en dans

Anoniem
Queen of Queens



De moeilijkste kom nog... Vragen verzinnen HAHAHA ik wil altijd graag minimaal 10 vragen hebben maar dat zal me wss niet lukken dus ik doe er wel 5 en wat meer is, is mooi mee genomen vind ik lol.
Anoniem
Wereldberoemd



De moeilijkste kom nog... Vragen verzinnen HAHAHA ik wil altijd graag minimaal 10 vragen hebben maar dat zal me wss niet lukken dus ik doe er wel 5 en wat meer is, is mooi mee genomen vind ik lol.

suc6
Ralsei
Internationale ster



Mijn hobby is waarschijnlijk niet eens gelezen...

Jawel, maar een fansite maken vind ik niet zo heel speciaals heb je nog meer dingen dan alleen dat? <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Niet alleen fansites FAN staat tussen haakjes.

Niet alleen met Webklik maar die staan niet online omdat ik geen host wil betalen
Ralsei
Internationale ster



hh
Anoniem
Queen of Queens



De moeilijkste kom nog... Vragen verzinnen HAHAHA ik wil altijd graag minimaal 10 vragen hebben maar dat zal me wss niet lukken dus ik doe er wel 5 en wat meer is, is mooi mee genomen vind ik lol.

suc6

ty XD
Anoniem
Queen of Queens



Mijn hobby is waarschijnlijk niet eens gelezen...

Jawel, maar een fansite maken vind ik niet zo heel speciaals heb je nog meer dingen dan alleen dat? <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Niet alleen fansites FAN staat tussen haakjes.

Niet alleen met Webklik maar die staan niet online omdat ik geen host wil betalen

Heb je nog mer hobbys? :)


Hele raar/bijna nooit voorkomende hobby's.(in mijn ogen dan xD)
Ralsei
Internationale ster



Jawel, maar een fansite maken vind ik niet zo heel speciaals heb je nog meer dingen dan alleen dat? <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Niet alleen fansites FAN staat tussen haakjes.

Niet alleen met Webklik maar die staan niet online omdat ik geen host wil betalen

Heb je nog mer hobbys? <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>


Hele raar/bijna nooit voorkomende hobby's.(in mijn ogen dan xD)

Ik verzamel Japanse items zoals zijde zakdoeken en rijstwijn flessen.

Ook verzamel ik Arizona (Ice tea) flessen. De plastic en glazen flessen maar ook de minder voor komende 1,5 liter flessen.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste