Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Nieuw platenlabel! ~ Creativity
Anoniem
Minister of Pop



ik blijf in music records hahaha ik hou teveel van tours
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ben vergeten in mijn mail te zetten dat ik schrijf ;-;
Anoniem
Minister of Pop



Ik ben vergeten in mijn mail te zetten dat ik schrijf ;-;

dat weten ze wel neem ik aan n_n
Sugarcoat
Straatmuzikant



Ik heb ook wat ingezonden :d
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ben vergeten in mijn mail te zetten dat ik schrijf ;-;

dat weten ze wel neem ik aan n_n

Ja maar like het is ongeveer het creatiefste aan mij en dat vergeet ik dan weer ahaha xD
Anoniem
Minister of Pop



Ik ben vergeten in mijn mail te zetten dat ik schrijf ;-;

dat weten ze wel neem ik aan n_n

Ja maar like het is ongeveer het creatiefste aan mij en dat vergeet ik dan weer ahaha xD

Ja da's waar hahaha daar ben je heel goed in
Anoniem
Playback-ster



ja ik wil dr in halloooo ik ben wout en knap 
Anoniem
Playback-ster



ooo is het echt een solli

oeps ik heb in me solli gezet dat k mooi ben en wat voorbeelden gegeven

nvm hhhhhhhhhhhhhhhhh
Anoniem
YouTube-ster



Ik ben vergeten in mijn mail te zetten dat ik schrijf ;-;

Schrijf jij? Omg dat is totaal nieuw voor mij, echt noooooit geweten.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ben vergeten in mijn mail te zetten dat ik schrijf ;-;

Schrijf jij? Omg dat is totaal nieuw voor mij, echt noooooit geweten.

Meh ;-;
Anoniem
Wereldberoemd



Het label is echt gaaf ^^ 

Anoniem
Wereldberoemd



ja ik wil dr in halloooo ik ben wout en knap 

ja jij bent wout en cute ;-;
Anoniem
Wereldberoemd



Het label is echt gaaf ^^ 


Voel jij je ook zo speciaal xD

ja EHEHEHEH
Anoniem
Wereldberoemd



Ik zou er graag bij willen, maar ik heb niks van wat ik heb gemaakt op mijn pc staan dus ik kan niks insturen ;-;
Anoniem
Wereldberoemd



Voel jij je ook zo speciaal xD

ja EHEHEHEH

HEHEHHE

ik ga denk ik een topje maken nog 1 voor ons :$
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste