schreef:
Nee reclame voor deze site op andere sites
Felicia schreef:
Ze willen geen reclame op de site
Inferno schreef:
das waar. Meer reclame zowiezo maken denk ik ook
Bloodstream schreef:
Dan hebben ze meer mensen die het kopen. Dus maken ze uiteindelijk wel winst.
Dan hebben ze meer mensen die het kopen. Dus maken ze uiteindelijk wel winst.
das waar. Meer reclame zowiezo maken denk ik ook
Ze willen geen reclame op de site
Nee reclame voor deze site op andere sites


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
Maar ik zal Lianne er nog over mailen.
Maar ik zal Lianne er nog over mailen.