Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Tbh ben ik bang dat
Account verwijderd




Dan hebben ze meer mensen die het kopen. Dus maken ze uiteindelijk wel winst.

das waar. Meer reclame zowiezo maken denk ik ook

Ze willen geen reclame op de site

Nee reclame voor deze site op andere sites
Account verwijderd




Dan hebben ze meer mensen die het kopen. Dus maken ze uiteindelijk wel winst.

das waar. Meer reclame zowiezo maken denk ik ook

Ze maken al reclame via site's en dan nog Instagram, Twitter, Facebook en Youtube en meer sites om video's te maken.

true
Anoniem
Minister of Pop



das waar. Meer reclame zowiezo maken denk ik ook

Ze willen geen reclame op de site

Nee reclame voor deze site op andere sites

Mag nii
Toothless
Wereldberoemd



Volgens Kaj blijft vp gewoon bestaan. ;) Maar ik zal Lianne er nog over mailen.
Anoniem
Minister of Pop



Volgens Kaj blijft vp gewoon bestaan. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'> Maar ik zal Lianne er nog over mailen.

Dit ja 
Account verwijderd




Ze willen geen reclame op de site

Nee reclame voor deze site op andere sites

Mag nii

er woord net gezegd dat dat al gebeurt '.'
Anoniem
Minister of Pop



O srry hoor
Account verwijderd




O srry hoor

ik bedoelde het niet gemeen
Anoniem
Minister of Pop



Hh
Account verwijderd




Beter zetten ze een beetje reclame op de site, indeed. Aan een banner onderaan stoor ik me niet echt huehue

Idd, zolang het maar niet te opdringerig wordt.
Anoniem
Minister of Pop



Nee reclame voor deze site op andere sites

Mag nii

Waarom denk je dat het SMT en BCT bestaat?

Ehm die oromoten fia vidos en spcialmedia maar nii via sites als msp
Anoniem
Wereldberoemd



Ik zeg reclame op de site, idc als hier rechts een stukje reclame zou staan
Anoniem
Minister of Pop



pff ik eet t ff nii meer
Account verwijderd




pff ik eet t ff nii meer

misschien komt dat omdat je het nergens mee eens bent
Anoniem
Minister of Pop



Drry hoor
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste