Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
fashion contest!
DutchStoryLover
Wereldberoemd



5/6
Anoniem
Internationale ster



vintage?? Nog nooit dat thema gehad!!
DutchStoryLover
Wereldberoemd



Lucius schreef:
vintage?? Nog nooit dat thema gehad!!

Ik 1x eerder! Toen had ik gewonnen, maar ik weet niet meer wat ik toen aan had. Iig niet wat ik nu aan heb haha
Anoniem
Popster



Ik ben echt zo slecht in dit thema I can't
ook als ik op vintage outifts zoek krijg ik helemaal niks vintage, maar meer wat mensen nu gewoon dragen (I guess dat mode zich misschien herhaalt maar dan lijkt t nii meer vintage tbh??)
DutchStoryLover
Wereldberoemd



HarryStyles schreef:
Ik ben echt zo slecht in dit thema I can't
ook als ik op vintage outifts zoek krijg ik helemaal niks vintage, maar meer wat mensen nu gewoon dragen (I guess dat mode zich misschien herhaalt maar dan lijkt t nii meer vintage tbh??)

ja ik word ook niey veel wijser door google
Anoniem
Popster



DutchStoryLover schreef:
HarryStyles schreef:
Ik ben echt zo slecht in dit thema I can't
ook als ik op vintage outifts zoek krijg ik helemaal niks vintage, maar meer wat mensen nu gewoon dragen (I guess dat mode zich misschien herhaalt maar dan lijkt t nii meer vintage tbh??)

ja ik word ook niey veel wijser door google
ja super kuttig
maar daardoor weet ik ook niet op welke ik moet stemmen?? Bc geen van de outfits zijn wat ik in mijn hoofd krijg bij het horen van vintage lmao
Anoniem
Internationale ster



Nog eens?
Anoniem
Popster



Lucius schreef:
Nog eens?
I'm in ^^
Anoniem
Princess of Pop



Ik doe ook mee :)
Paranoia
Landelijke ster



Ik wil ook ^^
Anoniem
Popster



Anoniem
Internationale ster



Eindelijk niet meer wachten 
Anoniem
Princess of Pop



Ik doe ook mee ^^
Anoniem
Popster



ik ben hier slecht in miep
Anoniem
Princess of Pop



Ik haaaat dit thema help mij
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste