Amicizia schreef:
ik ben hyper ok
Alexandra schreef:
Waarom lach je dan, ja dit is een ondervraging!
Amicizia schreef:
idk ;c
Alexandra schreef:
Wa's daar grappig aan?
Wa's daar grappig aan?
idk ;c
Waarom lach je dan, ja dit is een ondervraging!
ik ben hyper ok


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
no 