Marissa schreef:
Ja maar, ik wist geen andere naam :c
Ik wilde nog een andere titel bedenken, maar nu heet het voorlopig zo xD
Riraito schreef:
Je zou het op z'n minst anders kunnen noemen dan het SMT........... xd
Je zou het op z'n minst anders kunnen noemen dan het SMT........... xd
Ja maar, ik wist geen andere naam :c
Ik wilde nog een andere titel bedenken, maar nu heet het voorlopig zo xD


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20