Riraito schreef:
Ik stem niet vals, als je een goede look hebt dan stem ik op je!
Tim schreef:
alleen als je op me gaat stemmen c: want ik win nooit XD
alleen als je op me gaat stemmen c: want ik win nooit XD
Ik stem niet vals, als je een goede look hebt dan stem ik op je!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20